2012. december 25., kedd

Kötéltánc az idegeimen-alias Kykky új telefont kapott -.-"

Karácsony
Fehér foltok fedik
a fekete föld felszínét,
Édes illatokkal,
kacagva köszönt be a karácsony.
Az utcák némák,
hallgatagan haldoklik a hóban
egy kivert kutya.
Lelke a mennybe szállva
üstökössé dagad,
S mint a szeplős ég könnye,
úgy hullik ez is a messzeségbe.
 A szálldogáló hópelyhek lassan
maguk alá temetnek
egy cseppnyi életet.
/saját vers/


Boldog karácsonyt mindenkinek! 
Nem ez volt életem legjobb karácsonya, az tuti. Bár kellemesen telt, természetesen Kati mamáék megint nem bírták ki, hogy ne tegyenek valamilyen megjegyzést anyának, ami persze átcsapott rosszkedvű kibeszélő showba. -.-
Én csináltam meg a sütiket, meg segítettem amiben csak tudtam.
Az ünnepi menü: 
  • Legényfogó leves
  • Krumplisaláta barackos/gombás sajtos pulyka mellel
  • Szezámmagos csirke/pulyka mellel
  • Raffaelloval és Tiramisuval

Apával feldíszítettük a fát, átmentem mamához érte és a sütiért aztán hazajöttünk és így 4-esben kibontottuk az ajándékokat. Anya nagyon örült mindennek, soha nem kapott még ennyi mindent. Apával telefont kaptunk. Számítottam rá, de örültem neki. Közben megjöttek Kati mamáék.
Ezután ment el minden életkedvem. Nem való nekem ez az okos telefon, mert okosabb mint a gazdája. Ráadásul WiFi-m sincs. Fuck -.-
Végig hót ideg voltam a telefon miatt, meg ma is az vagyok. El is raktam a búsba, ne is lássam, mert ha már látom idegesít. Mindig is tudtam, hogy nincsenek kötélből az idegeim, de most cérna vékonyságúak. :@
Nincs kedvem semmihez, ünnepi hangulatom meg aztán végképp nincs. =.=" Elneveztem Ajibana-nak, ami asszem japánul annyit tesz, hogy ribanc xDDD

De mutatok már valami jobb dolgot is.
Ezt a Fullmetal Alchemist karkötőt úgy 3 napja hímeztem. Sztem tök jó lett :"D
Ezt pedig Torától kaptam. Arigatou :3
Ja, és hallottátok már az Anti Fitness Club új számát? Nekem nagyon bejön és a klip is jó lett, csak az elejét túlságosan elhúzták szerintem.

Ennyi lennék.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése