2012. december 17., hétfő

"Azon filóztam, hogy milyen gáz, ha egy 70 éves néni kirabol.."

Azt mondják, ha megsimogatod egy Buddha szobor pocakját és talpát, az szerencsét hoz.
Jól tettem, hogy ma reggel is megsimogattam. Nyugodtan tituláljatok babonásnak, de szerintem lehet benne valami. Csodás napom volt. Talán még életemben nem volt ilyen jó hétfőm! O_o"
A reggelem azzal kezdődött, hogy elmaradt az első fizika órám. Így a 8:10-es busszal mentem volna, de uncsim és kereszt anyum épp Debrecen felé mentek, így bevittek. Megspóroltam egy reggeli hering partyt. xP
Aztán nagy, görcsös rákészülés a földrajza, mert úgy éreztem, hogy én fogok felelni és ha bár tegnap este 2 óráig ültem az anyag felett, de akkor sem tudtam rendesen. Hiába, nem fekszik ez a föci ._.
Szerencsére nem én feleltem. Huuuhhh. ^^
Aztán tánc és dráma óra fele elment azzal, hogy a tanár késett, így nem csináltunk semmit. Muhahhhaaaa :D
Végül ének és kémia dogáim 5-ösök lettek. Fuck yeah :D
Infó órán pedig megmutattam a weboldalaimat a tanár úrnak és remélem tetszettek neki. Még a blogom is. Gyorsan visszaolvastam a bejegyzéseket, de végtére is semmi olyan dolgot nem írtam xDDD Höhöhöh :P

Floval kiveséztük a Fullmetal Alchemistet és a Slayers-t. Arra a következtetésre jutottunk, hogy a Slayers-ben minden 2. szereplőnek köpenye van és Lina annyit eszik mint Fekete Laci, de mégsem hízik sehova és mellesleg is olyan, mint az Alföld. Akkor hova megy az a sok kaja?
Szerény véleményem szerint a hajpigmentjei elszívják és hasznosítják a kaját, másként hogy lenne olyan vakítóan narancssárga haja?! Most itt ne gyertek nekem a hajfestékkel. Nem hiszem, hogy Lina lenne olyan igényes, hogy fesse a haját. Csak rá kell nézni! Úgy néz ki, mint aki épp az edzőteremből szabadult és valaki magyarázza el nekem, hogy minek az a homlokpánt a fejére? A haja változatlanul a szemébe lóg. O.o xD

Na, de hogy folytassam az előző sztorit, hazafele jövet a buszmegállóban egy néni nagyon sasolt. Beállt mellém és mosolygott. Tűzvörös rúzsa volt és ilyen fura, sárga kalapja. Arrébb húzódtam, de követett. Azon filóztam, hogy milyen gáz, ha egy 70 éves néni kirabol vagy megver. xD Elvégre ebben a világban sosem tudhatni.... Repülős Gizi is egy ártatlan nénikének néz ki.
Végül megszólított:
-Elnézést, megkérdezhetem miből készült a fülbevalója?
Én:*nagy, megkönnyebbült sóhaj* -Nimfapapagáj tollból.
Néni:-Óh, szóval papagájtollból! Még sosem láttam ilyet.
Én:-Igen, én készítettem.
Ő:-Tényleg?! Nagyon egyedi. Gratulálok. Ilyet kell csinálni, igazán egyedi!
Én:-Ó, köszönöm szépen. ^^
Majd elment.
Most komolyan. Mi az esélye annak, hogy egy tűzvörös rúzsú néni leszólít az utcán és a fülbevalómról kérdezget?! :"D
Úgy tűnik, bevonzom a fura embereket. >_<

És még a buszon is jutott hely. Egy igazán szuper napot zárhatok. Arról már nem is beszélve, hogy holnap megyünk Pestre és utána szerdán nem megyek suliba. Muhahahahaaaaaaaa :33

No, bye! Megyek FMA-t nézni, elvégre nem kell tanulnom >< :Đ
U.i.: Készül a Just Friends című történetem utolsó pár része, amint befejezem, felteszem a k-stories.mlap.hu-ra és újból beindítom az oldalt. Örüljetek! XD

11 megjegyzés:

  1. Örülök,h iylen jó napod volt :D Nekem másfajta babonám van, minden nap a Duna fölött megyek át villamossal és az a mániám,h ha nézem és arra gondolok,h szerencsém lesz azon a napon, nos általában beválik :) már a barátaimat is rászoktattam x'D
    A földrajz nekem se megy,ha megnyugtat :)
    xDD ez a nő xDD még jó,h megkérdezte :D miket gondoltál volna utána xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ^_^
      Ez tök jó :D xDD No, ezt egyszer majd én is kipróbálom, ha Pesten leszek egyetemista :P
      Hát... nem nyugtat meg, de a tényen nem változtat: föciből hülye vagyok! :"D
      Azám :D Még így is a buszon egész végig azon gondolkoztam, hogy vajon mivel foglalkozhatott, hogy ennyire érdekelte a fülbevalóm O.o XD

      Törlés
    2. :D van hozzá egy kis "mondás",amit kitaláltam: "Ha ránézel a Dunára, egész nap szerencséd lesz" :)
      Dettó, nagyon durván hülye vagyok belőle xD Bár most jól állok (és számomra is rejtély,hogy hogy o.O)
      Lehet, csak egyszerűen szereti az ékszereket, különösen a különlegeseket :) (vagy ajándéknak gondolta,h de jó lenne valakinek karira xD)

      Törlés
    3. Aranyos kis mondás ^^
      A lányoknak nem fekszik ez a tantárgy. Bár, most én is egész jó állok belőle O.o"
      Lehet. xD :D Perszeee... Csináljon magának! Tyúktollból ő is tud :P ><

      Törlés
    4. :)
      Most,h így belegondolok, a lányoknak tényleg mintha nehezebben menne...xD
      xD Most elképzeltem,h ott ül, otthon a kis konyhájában és csinálja a tyúktollból készült fülbevalót xDD

      Törlés
    5. Jaja :D
      xDDDD Én is. Közben meg a Mirtil cicája ott ül az ölében és a tyúk rémülten remeg a sarokban kopasz hátsóval ><

      Törlés
    6. xDDD ez jó xDD
      mért pont Mirtil? xD Csak úgy? xD

      Törlés
    7. xDDD
      Ahha. Ez jutott eszembe. Valamelyik Showder clubos humorista beszélt Mirtil cicáról és ez a név úgy tetszik :"D XD (már mint macskának, a gyerekemet biztos nem nevezném el így xD)

      Törlés
    8. xD most elképzletem,h a játszótéren a gyerekednek mondod,h "Mirtil, csak óvatosan!" xDDD

      Törlés
    9. Jaj ><
      Ezt láttad már? http://www.youtube.com/watch?v=-G7j-eqf7J4

      Törlés
    10. Nem,de jó x'D

      Törlés