2012. március 2., péntek

Végre vége :D

Konbawa!

Nagyon rég nem blogoltam, de eddigi napjaim csak a felvételiről szólnak. Csütörtökön suliban sem voltam, mert reggel 7-től délután 4-ig folyamatosan művészet történetet és festményeket, építményeket tanultam. Hulla voltam. Hétfőn voltam az Adyban is szóbelizni, de arra olyan nagy ívből tettem, hogy teljesen laza és talpra esett voltam, + sikerült a legkönnyebb tételeket kihúznom. :D
Szóval ma, azaz 2012.03.02-án volt a felvételim művtöriből és rajzból. 10:30-ra kellett menni a Medgyessybe, és 11:00-kor kezdődött a rajzi része. Egy öszetett csendélet volt, először tónusos tanulmányrajzot kellett készíteni A/3-as méretben, majd színvázlatot A/4-es lapra. Annyira izgultam, hogy úgy remegett a kezem, hogy nem tudtam meghúzni rendesen az előtér-háttér vonalat xD Szóval a rajz nem sikerült a legjobban, no de sebaj ^^
13 órakor végeztünk, és visszamentünk a főépületbe, ahol anyáék már vártak rám. 14:30-ra voltam kiírva a szóbelire, de 14:15-kor már felhívtak az emeletre, ahol legalább 15:10-ig várakoztam a többiekkel. 
Viszont jó volt az egész hangulata. Maga a suli nagyon tetszik, a tanárok és a diákok kedvesek és segítőkészek. Mi voltunk a legutolsó csoport és a Megyós diákok nagyon fáradtak voltak, de nevettek, táncoltak és biztattak minket. Össze is ismerketem néhány lánnyal, akik feloldották a feszültségemet. Azt mondták, hogy ez alatt a két nap alatt nem láttak ennyire izgulni valakit mint engem. Tudniilik én nagyon durván tudok izgulni. Olyan mértékben felspanolom magam, hogy az már nem egészséges. A színemet percenként változtatom. Hol vörös, hol falfehér, hol pedig sárga vagyok. >_< "  A szívem olyan gyorsan ver, hogy majd kiesik a mellkasomból, és a sírás környékén járok. Rágom a szám szélét, sóhajtozom (mert durván hányingerem van xD) és még sorolhatnám. 
Mikor rám került a sor, és ki kellett ülni a folyosóra odajött hozzám két lány, akik bíztattak és megnézegették a rajzaimat, amiket elvittem. Azt mondták, hogy ne aggódjak, mert olyan jók a rajzaim, hogy biztosan felvesznek. Ez jól esett. Ennyi kedves emberrel még életemben nem találkoztam. Nagyon meglepődtem saját magamon, mert barátságos és nyílt voltam. Bár eleinte Sawako módjára gubbasztottam a teremben. Kellett egy kis idő, mire megtört a jég és elmúlt a gyanúm, miszerint ez a sok kedves ember igazából nem ufó xDXDD
Mert hát ennyi gonosz osztálytárs között ilyen sok idő alatt az embernek furán esik, ha nem ellenségesek veled. De komolyan O.o Most is csak ámulok és bámulok. Tényleg vannak aranyos gyerekek, akik ráadásul ismerik az animéket és nem neten, hanem élőben találkozom velük ???? :O :O :O 
Nah, szóval bementem, mosolyogtam és semmi feszültség nem volt már bennem. Olyannyira lefárasztottam magam fél órányi intenzív izgulásommal, hogy úgy voltam vele, hogy mindegy csak essek túl rajta.
De a két tanár, aki bent volt iszonyat segítőkész, és édes volt. Egy nő, -akiről később kiderült, hogy biosz tanár. Amit nem tudtam, de egy csomó állatos rajzomat bevittem és beszéltünk a biológiáról, és mondtam hogy ez az egyik kedvenc tantárgyam xD- és egy csurkás férfi- aki művtöri tanár, és megkérdezte a végén, hogy én tanulok művtörit?- voltak a szóbeliztetők. 
Rengeteg mindent kérdeztek és jó kis értelmes válaszokat kaptak tőlem. Nevettünk és beszélgettünk. Majd jött a képfelismerés. 6 kép volt. Színyeitől, Csóktól, Manettől, Delacroixtól, és volt egy ősbarlang festmény meg egy szobor (Szent-Teréz extázisa). Sok mindent elmodntam, érdekességeket, hol vannak, melyik korszakban, milyen művtörténeti időszakban( pl. impresszionizmus stb.) Elemeztem is vagy 2-3 képet. Az impresszionistáknál szóba jött a komplementer színhasználat. Azt is megkérdezték, hogy mit jelent és tudok-e példát mondani ilyen színekre. És ez sem fogott ki rajtam. Meg még belekérdeztek ebbe-abba de mindenre tudtam a választ és közben nagyon jól éreztem magam. 
Viszont ott hagytam a diák igazolványomat, mert annyira elbeszélgettünk, hogy elfelejtették visszaadni x"D De semmi baj, mert az utánam lévő srác évfolyamtársam és hétfőn elhozza nekem a diákom. Szal minden lezajlott, tisztára lenyugodtam, ettem és aludtam is egy nagyot :D
Úgy hogy jöhet a jól megérdemelt pihenés és anime nézés, no meg weblap szerkesztés is *-*
Gyááááááá  :D
Na pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése