2012. március 4., vasárnap

:D :D

Helló!
Végre visszatérhetek eddig megszokott életemhez és nem kell a felvételi miatt aggódni. (Nah, jó azért az eredményért még izgulok, de megálmodtam, hogy 20. lettem, és felvettek, szal remélem ez így is lesz ^^)
Tegnap nekiestem egy kisbabának (nah jó, ezt ne szó szerint vegyétek) és lerajzoltam. Aztán meg pasztellal kifestettem. Ez életem 2. vagy 3. pasztell festménye. Szegény baba feje nyomi lett, de nem érdekel, mert olyan jól esett 6 órán keresztül a papír felett görnyedni, hogy teljsesen boldog vagyok :D
Itt van tehát az A/3-as méretű Cecily baba:

És annak is örülök, hogy 2 osztálytásram érdeklődött affelől, hogy élek-e még egyáltalán és hogy sikerült a felvételi. Már ez is haladás >_<"
Tegnap a nagy rajzolás után megfürödtem, és lenyomtam a  Seiken no Blacksmith uccsó 6 részét. Kár, hogy nincs 2. évada, mert szívesen megnéztem volna. Így most ismételten nem tudom, hogy mit nézzek :| Valami jó kis lovagos, romantikus, vicces, (talán némi ecchivel megspékelt) de még is komoly történettel (és hárem kizárva!) rendelkező animét néznék meg, mint amilyen a Seiken is :D Nah, majd csak találok valamit. Holnap mennek a többiek szóbelizni, szal kb. 10-en leszünk. Ha valamelyik tanár ilyenkor írtani mer, kitekerem a nyakát. Muhahahahahhahahahahaaa :D
Na ennyi voltam mára :)
Chu~Kykky

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése