2012. március 9., péntek

Éljeeen! *-*

 Helló mindenkinek! 

Jó kis napom volt a mai : D Igaz, hogy 0.-ban németből szódogát írtunk és utána egyből fizika röppentyű, de tutdam őket, szal no problem :D 3. órában ilyen iskola körüli futóverseny volt, mert vége az Arany János hétnek a sulinkban és ilyenkor futunk egy nagyot a suli körül. Hátöhm... Első lettem! :D Hátulról >O< Ugyan is nem erőltettem meg magam túlságosan, hisz egy grafikus palánta nem futóversenyekre való naaa :P Szépen lesétáltam az egészet és közben gyönyörködtem a falu "szépségében" x3
Anya ekkor küldte az SMS-t, hogy 12. vagyok a Megyó ideiglenes listáján a képzőművészeti szakon *-* Magyarán bent vagyok! Juhééééj! Izgultam, mert 108-an jelentkeztek 35 helyre, de én 12. vagyok. Jiiipppíííí !!! :D:D:D:D Annyira boldog vagyok. A többi suli nem is érdekel, de amúgy a hajdúszoboszlói közgázban 3. vagyok, az Adyban meg 50 és a Megyó általános szakán 35 helyre 500-an jelentkeztek én abból a 80. vagyok. Ezek nem izgatnak, csak a 12. helyem *-*
Persze ezt egyből el is újságoltam a rajz tanáromnak, aki kezet is fogott velem és gratulált. Persze nagyon sok puszi neki, mert ha ő nem segített volna a felkészülésben, soha nem sikerült volna. Szóval anyáék nyerték a fogadást és jönnek nekem a legnagyobb csokival amit csak kapni lehet a Kerekesben xD Mert fogadtam velük, hogy ha az első 10-ben benne  leszek a legnagyobb csokit kapom, ha az első 20-ban akkor egy közepeset és ha az első 35-ben, akkor egy sima táblásat. Én úgy éreztem, hogy 32. leszek, de 20 hellyel tévedtem. Yeah :"D Így anya mondta, hogy a 12. közel van az első 10-hez, így a legeslegeslegnagyobb jáár wííííí :3
Amúgy utólag is boldog nőnapot minden kedves nőnemű olvasómnak ♥ :D 2 virágot is kaptam és apától egy 90%-os étcsokit. Elég intenzív és erős íze van egy ekkora kakaó tartalommal rendelkező csokinak, olyan mintha kakaóport rágnál. De nagyon finom, csak vigyázni kell vele, mert kegyetlenül megfogja az ember hasát xD
Ja, és azért is nagyon örülök, mert ismét bekerült a rajzom a Mondo magazinba. Tegnap kaptam meg, és ez is nagyon feldobott engem. :D
Összefoglalva igzán boldog vagyok, most már csak a halál választhat el a Megyótól ♥ *-*
Pápá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése