2012. március 5., hétfő

Ej, haj xD

 Ahoy! :D

Ma nyugisnak mondható hétfőm volt. Összesen 10-en voltunk az osztályban, mert mindenki szóbelizni volt. Utána még elment 2 csaj, maradtunk 8-an >_< De még így is íratni akartak a tanárok. Persze kikönyörögtem, hogy ne írassanak már, hisz 8-an vagyunk. Mekkora hülyeség már ez! Tiszta köcsögök -.-" :@
No, de mellém ült Marsu (becenév xD) és egy kicsit kivágott, de nagyon cuki felsőt vettem fel. Nagyon szeretem, de elfelejtettem alá atlétát venni, így MELLesleg jól néztem ki xD Egész nap takargati kellett, mert Marsu folyton legeltette rajtam a szemét -.-" 
Na, de lassan mennem kell vissza rajzra, alig várom, hogy elújságoljam tanár bácsinak a felvételimet :D Hihi ^^
Egyébként mostanában egymás után falom a jobbnál jobb animéket. 1 hete néztem meg a Ghost Huntot, utána a Seiken no Blacksmithet és most a Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou-t kezdtem el, amiből tegnap ledaráltam 8 részt, de örömmel vettem észre, hogy van 2. évada is *-* Egyébként nagyon megtetszett az openinge és endinge. Az op lett a csengőhangom és tegnap elalvás előtt vagy 3x meghallgattam :3 Ja és van benne egy szereplő, aki nagyon hasonlít Kandára, ez plusz még 1000 pont az anime javára ;D
Hallgassátok meg ti is, ha van kedvetek hozzá :


Sayonara! ^w^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése