2012. március 19., hétfő

Aucs! :|

 Helló-belló! 
Na erről eszembe jutott egy régi német "rap" amit még 4.-ben vettünk x"D Hogy is volt már...?
Ááh! Megvan! :D
"Ich bin Bello. Wer bin ich? /Belló vagyok. Ki vagyok én?/
Bello
ello
lo
o
Hallo! Und wer bist du? " xD /Helló! Te ki vagy?/
Értelmes kis versike mit ne mondjak. Amúgy nem is kapcsolódik ahhoz, amit írni akartam, csak úgy beugrott. Szerintem már tudjátok rólam, hogy vannak ilyen bevillanásaim. Még pedig elég sok ><"
Na, de elég ramatyul vagyok. Reggel elmentünk mamával az orvoshoz, de megúsztam, mert szerencsére nem a fiatal és igen csak perverz doki volt aki nem mellesleg nagyon rám van kattanva amit én nem nagyon díjazok. Ezért is rángattam el szegény mamát. De vett nekem banánt *-* Ez volt az ebédem xD Mert többet nem is nagyon ettem :|
Aztán délután kicsit jobban lettem és elmentem rajzra. Hát én vagyok oly elvetelmült, hogy suliba nem, de rajzra még sajgó torokkal, gyengén is elbaktatok :D Mert a Mucha-s pályázat fontosabb mint az influenza. Még a héten kész kell lennie, ezért tanár bácsi hazahozatta velem xD Mert ő is elég elvetemült :P 
Bár ez a kis kiruccanás nem tett túl jót az amúgy is rossz állapotomnak. Jelenleg úgy hasogat a fülem, hogy majd kiugrik a szemem a helyéről. Utoljára akkor fájt ennyire, mielőtt felszúrták volna 7-8 évvel ezelőtt T_T És a fülcsepp & fájdalom csillapító bogyesz sem használ semmit :/ Ja és akkor még a torkommal is párosul a fájdalom. Iszonyat jó érzés *-* -.-"
Na, de nem sajnáltatom itt magam, nem is ez a szándékom, csak a szüleimen kívül ezt nincs kinek elmondani, mert rajzról haza fele jövet találkoztam az egyik osztálytársammal és mondta, hogy nem is vette észre, hogy hiányoztam. Ez igazán jól estett. Meg az is rossz, hogy még egy rohadt FB üzit nem küld senki, bezzeg mikor ők betegek én minden nap írok nekik, hogy vannak meg gyógyulgassanak meg ilyenek. Köszönöm szépen, ezek szerint ezt érdemlem. 
De emiatt sem depizek. Igazából nincs rossz hangulatom a fent említettek miatt, csak szörnyű, hogy minden egyes billentyű megnyomása után bele hasít egy éles fájdalom a fülembe. Jobb is ha megyek és kezdek vmi csendes tevékenységet. xD
Na páá! :D
Amúgy még ide ki sem tettem a CSAPAT-nak készített kis rajzomat. Úgy hogy ki is biggyesztem :)

Sayonara, auf wiedersehen, bye, viszlát! XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése