2012. március 24., szombat

Kykky a kalóz (muhahahaaa) :D

'Estét mindenkinek!
Hátöm... élek. Utoljára hétfőn írtam, azóta csak betegebb lettem. Persze azért, mert hétfőn, szerdán és csütörtökön egész délután rajzolni voltam, mert be akartam fejezni az Alphonse Mucha-s rajzpályázatom. Csütörtökön el is készült, de csak szörnyű kínok árán. Mikor délutánonként hazajöttem azután esténként csak rosszabbul lettem. Fájt a fülem, de iszonyatosan és ugye köhögtem, fájt a torkom, gyenge voltam és taknyos is :S Plusz kedden vagy szerdán arra keltem, hogy nem tudom kinyitni a bal szememet. Elmentünk az orvoshoz és bejelentette (amit én már előre megmondtam), hogy szép kis kötőhártya gyulladásom van. Kaptam szemcseppet és azóta sokat javult a helyzet. Most lekötött szemmel írok, nehogy a monitor nézése miatt jobban begyulladjon. Így olyan vagyok mint egy vérbeli kalóz. Fuck yeah *--* Mutatok is egy bájos képet a szememről:
Gyengébb idegzetűek ne nézzék! x"D
Ez a normális kinézetű szemem: 


És ez a kalóz szemem:

Kicsit durva csak ><" 
Na, de azóta tényleg jobban vagyok, már kezd emberi alakom lenni. Tanár bácsi csütörtökön annyira aggódott értem, hogy minden félórában átjött a terembe (mert elkülönített a többiektől nehogy lefertőzzem őket x"Đ) hogy megnézze élek-e még x3 Úgyhogy 6 napot kell bepótolnom ami nem lesz piskóta, de megoldom, kalóz becsület szavamra! :"D
Egyébként rajzoltam is(asszem csütörtök éjszaka) mert nagyon fájt a fülem és még a fülcsepp és panadol duó sem javított a helyzeten. Így szépen elütöttem az időt és a fájdalomra nem figyeltem és az el is múlt. Jót tesz a lelkemnek a rajz <3

Hátö... ennyi. Élek, megvagyok, a szemem tán' nem folyik már ki, a tüdőm talán megmarad és a fülem sem esett le. Szal gyógyulgatok szépen, de biztosan. 
Ennyi. 
Sayonara! ^O^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése