2012. március 25., vasárnap

Vasárnapi izé-bizé :D

 Ahoy! :D

Nos, hivatalosan is megkezdődött a nyáti időszámítás, ami szemétség, hisz elvettek tőlünk egy órát. Még csak 20:00 óra lenne és már 21:00 van :@ T_T 
De mi is volt a mai programom?
12:00-13:45-ig mamáméknál Gábor napi ebéd volt. Tele lett a tank. 
14:00-16:31-ig Kykky a háziért és a tananyagokért szaladgált, mint a mérgezett egér. 
17:00-18:12-ig Kykky aluszkált :$ xD
18:30-kor úgy döntöttem, hogy tanulni kéne, és 20:32-ig tanultam. 
Jó kis vasárnapi program. Am nem sok bepótolni valóm van, mert ha én nem vagyok ott, akkor a többiekkel nem lehet haladni. Egyébként pénteken volt felvilágosító óra, és én a főperverz nem lehettem ott :( Bár úgy se tudtak volna újat mondnani, de azzal a perverz mosollyal a fejemen ott ültem volna szívesen. Muhahahaaaa :D 
Egyébként, jeliztem egy mlapos rajzversenyre és megkérnék minden kedves olvasómat, hogy akinek van Facebookja, az lájkolja a rajzomat :$ Itt!!!! És meg is oszthatjátok. Előre is sok puszi mindenkinek :3
Amúgy volt egy különös álmom. A debreceni Corába voltunk anyával és leült mellém 2 japán lány. Tudtak kicsit magyarul így jól elbeszélgettünk. És volt egy iszonyat helyes barátjuk is, akit Ryuu Natsuminak hívtak. Nagyon rá voltam kattanva és én is bejöttem neki. Este ott sétálgattunk meg minden. De sajnos el kellett válnunk egymástól és azt mondta, hogy "Sayonara, még találkozunk egyszer." És persze felvettem Facebookra is, de kiderült, hogy egyetemista. De magasságra meg pont akkora volt, mint én :$ Ja és a két japán csajszi meg azt mondták nekem, hogy úgy nézek ki, mint egy anime figura és le akartak fényképezni >_<
Tök jó kis álom volt *-* Nem bánnám, ha teljesülne :3 ♥ Hehe :P
Hátöhmm... Izééé.... Mit írjak még? xD Szokásos vasárnapi iskola undor szindrómában szenvedek úgyhogy nem tudok sok újat mondnani. Halál a sulira! :@ Holnap írok föciből, nyelvtanból, kémiából -.-" De legalább már tudom a többiektől, hogy mik lesznek a dogákban. Fuck yeah :D 
Ennyi lenne. Asszem.... hmp... Még megyek és fellesek xat-re, pás emberek! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése