2018. július 14., szombat

Videjó!

Yo!

Ma végre rászántam magam, hogy megcsináljam az első speedpaint videómat. Nem csak emiatt különleges ez a videó, hanem azért is, mert kicsomagolom és elsőként próbálok ki az új akvarell ecsettollaimat. Ez Ebayről rendeltem őket darabját kemény 206 Ft-ért. A kicsomagolást már jó pár hete felvettem, de magát a speedpaintet nem volt kedvem felvenni. Meg aztán felszerelésem se volt hozzá, kellett egy állvány, amire rá tudtam tenni a telefont. Cigányoltam egy nagyon szexi felvevő állványt. Ő Carlos. Annyira csúnya, hogy kellett neki egy macsó név. ;)



Amint látjátok 6 fontos összetevőből áll: budipapír gurigaszerű gurigákból(fuck magyartanár szak), egy műanyag tokizéből, amiben a nyomtatópatron volt, egy DVD-ből, töménytelen mennyiségű ragasztóból, tixóból, és egy 1 kg-os Nutellás bödönből, amiben súlynak pár kiló aprópénz van. xD Óóóó, igen. Remélem benneteket is átjár a cigányolás ősi mesterségének érzése és körbeleng az emberi kéz alkotta csoda ereje és mindenhatósága. Most, hogy éppen nem vagyok annyira a padlón megcsillogtatom a humorérzékem. *lö milyen magabiztos, mert azt hiszi, hogy van neki*
Ki tudja, hogy mikor olvashattok tőlem legközelebb ilyen régi Kykky stílusú művet? :'D
Egyébként már 500 Ft-ért lehet venni az Alin tridopot a telefonhoz, de hát minek, amikor itt van nekem Carlos? Soha nem dobnám el ezt a macsó testet, ezt a tökéletes arányokkal megáldott mesteri kivitelezésű csodát! xD Magyarul nincs kedvem addig várni, amíg megjön a csomag, most meg már minek rendeljek tripodot, ha itt van nekem Carlos?! Eskü szabadalmaztatni fogom!
Ja, egyébként a telefont a műanyag tok kis beszögellésébe teszem. Pont befér. És hajgumival erősítem az állványhoz, mert történt már baleset és a telefon leesett.(Micsoda rím!)

Nos, túllépve Carloson(rajta nem lehet túllépni, tudom!!) bemutatnám a szerzeményeimet, azaz az akvarell ecsetceruzáimat. Tádá!


A többit már a videóban láthatjátok:



Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése