2013. augusztus 30., péntek

Újabb rajzok és adskjfgoerhjg :D

Yo!
Nos, elérkezett a nyár vége is. Olyan hamar elrepült .___.
Tegnap "jó" hangulatban voltam és hát elkezdtem csak úgy skiccelgetni valamit, aztán megtetszett ez a brutális kinézetű csajszi, így átrajzoltam akvarell papírra és elkezdtem festeni. :3
Szóval itt a folyamata:



 És a kész mű:, aminek a címe: Leláncolva

Ezt pedig Zellerkének csináltam, egyik netes haveromnak. Egy éve nyáron haverkodtunk össze xat-on, akkor msn-en beszéltünk egyszer mikrofonon, most pedig megint egymásra találtunk. >< Igazából fél nyaram arra ment el, hogy ezzel a ződséggel beszélgettem esténként skype-on, volt amikor hajnali 5-ig. :'D 
Szeretem a xat-ot. Még mindig. Pedig már vannak igazi barátaim is, de az ott lévők hülyesége egyszerűen leírhatatlan. Sok kocka egy helyen. A kockákat meg szeressük ám nagyon :)
Néhány pillanatkép xatról, amikor épp unatkoztam és azzal a gagyi doodle-val rajzolgattam EGÉRREL! XD :





És hogy miért Konan van az avataromon? Mert állítólag olyan a hangom, mint az EAÉ-ben Konannek. Mindig elénekeltetik velem a Konan dalt. :'D Megmutattam anyának és először azt hitte, hogy én énekelek benne. Lol

Szóval már 3. éve nem tudok lekattanni erről a gagyi chatről. ><"

Amúgy holnap megyek megcsináltatni a szemöldök piercingem. Majd hozok róla képeket. Kicsit izgulok amúgy, de állítólag nem fáj. :) Nem baj, ott lesz mellettem uncsim, hogy megnyugtasson. Érdekes módon, mióta a szerencsi csoki fesztiválon voltunk, jobban megismertük egymást és azóta többet találkozunk. Tegnap is voltak nálunk és elmentünk sétálni. ^^
Mindig is arra vágytam, hogy legyen olyan uncsim, akivel lehet menni ide-oda, jó fej és jó haver. De hogy egyszerre kettő is legyen! *-*
Mondjuk eddig azért nem voltunk annyira jóban, mert én voltam a család kicsije. Szóval mind a 4 uncsim 20 éven felül van, én meg még csak most vagyok olyan korban, hogy lehessen velem másról is beszélgetni, nem csak a babákról.
Legnagyobb bánatomra a családban még mindig én vagyok a jó tanuló, aranyos, szende kislány, akinek két rózsaszín hajgumi fogja össze a derekáig érő copfját és közben Süss fel napot énekel. S amikor ma megjelenek mamám családja előtt koponyás felsőben, dögcédulával és kaszással a nyakamban, feketére kihúzott szemekkel, akkor végre le fog nekik esni a tantusz, hogy már nem vagyok gyerek. Csak azt sajnálom, hogy ma még nem lesz meg a piercingem. :( Pedig mekkora lenne már. Amúgy is kíváncsi vagyok mama reakciójára. Nyufufufufufufuuuuuuuu :D
 ~~~~~
Lázadok? -Igen!
Mi ellen?- A jó kislány szerep ellen.
Miért?- Mert unom, hogy nem látnak bennem semmi mást, csak a szende kis cukorfalat jó tanuló kislányt.
~~~~~~
És zárásként:

Na, pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése