2013. március 25., hétfő

OSZAKE 2013 ♥

Üdv!
Tartalmas hétvégém volt, az egyszer biztos. Pénteken hatalmas hóvihar támadt, majd' elfújt a szél, pedig nem vagyok az a fajta, akit csak úgy felkaphat...
Bár a hazafele út miatt nem kellett aggódnom, ugyanis Gothával Floéknál aludtunk.
Megérkeztük a Kocska rezidenciára és hát... harapni kellett valamit. Floci mint vmi konyhatündér neki esett a fazéknak, csak 3 x futott majdnem ki a kaja. :"D Gothával az ablak mellett álltunk, hogyha vmi robban, akkor könnyen elmenekülhessünk. xD "Rament" ettünk, ami zacskós fűszerporos tészta  volt belevagdosva ilyen ujjnyi virslidarabokkal. Viszont hősiesen megettük mindet, az éhség nagy úr.... xDDDD

Aztán a délután nagy részét röhögéssel meg idióta videók, játékok nézegetésével töltöttük. Este felé megmutattuk Gothának a Lovely Complexet, de nem jött be neki, szóval elkezdtük az Anohanát, de hülye ötlet volt, mert Flo végig bőgte mind a 3 részt. :"D xD
Kedvencem:
Nézzük nagyba a Lovely Complexet, mire nagyon belemerülök az animébe. Egyszer csak kiabálnak benne, hogy Risa! Risa!
Mire én: -Igen? Ki szólt? - és körbenézek. xDDDDD
Jólvanna :P Már lassan jobban hallgatok a Risára, mint az igazi nevemre. ><"
Aztán hazajöttek Flo szülei és végig néztük a családi képeket (a régebbi albumokat most láttam másodjára XDDDDD).
Végül eljött az este és már alig vártuk, hogy holnap mehessünk Oszakéra. Floci hamar beadta az unalmast és éjfélkor már szunyált. Gothával még éjszaka 1-ig beszélgettünk. Örülök, hogy megnyílt nekem, sosem hallottam még ennyit beszélni, de jól esett, hogy közelebb kerültünk egymáshoz. ^^
Azon röhögtünk, hogy Flocinak a takaró alól csak a könyöke lógott ki és azt találgattuk, hogy vajon mikor fullad meg. Mikor mentem, hogy lekapcsoljam a villanyt, Flo elfoglalta a fél matracot, így egy hatalmas, kétszemélyes matracon egyedül aludt, én meg közé és az íróasztal közé voltam beszuszakolva és egy pózban feküdtem egész éjszaka. Ráadásul lerángatta rólam a takarót, így vacogtam és háromszor fenékbe rúgott. xDDDDDD Gotha felkelt álmában és felült az ágyon. Beszéltem hozzá de nem válaszolt. xDDD
Reggel meg arra keltem, hogy valaki vékony hangon ordít. Kérdezem Flotól, hogy mi a nagyanyám térde kalácsáért vonyít a húga, de megtudtam, hogy az az alattunk lakó buzi török és épp telefonál. Hát ok. xD
Megreggeliztünk, nagy nehezen elkészültünk (Flora vártunk egy csomót xD) és spuri Oszakéra.

Életem első animés rendezvényére 30 percnyi fagyoskodás és sorban állás után jutottam csak be, de megérte. A Megyó tele volt bazárosokkal, cosplayben szaladgáltak az emberek és mindenki  olyan dilinyós volt, mint mi. A rendezvényt Darth Veder és a jedik nyitották.
Volt cosplay verseny, rajzverseny, teaház (fini volt a jázmin tea és még ingyen is volt), sushi kóstoló, DDR, karaoke, kártyajátékok, kimino próba (fényképek még nincsenek sajnos :S), karate bemutató, amv vetítés, hastánc bemutató (Petra is fellépett, nagyon ügyi volt ám ^^). A bazár volt persze a fő attrakció, vettem 5 db kitűzőt egy konohai fejpántot és egy macskás csengőt anyának. Áh, annyi jó cucc volt, hogy az összeset el tudtam volna vinni. Eldöntöttük, hogy jövőre cp-zni fogunk és már a szünetben el is kezdem megtanulni a varrógépen való varrást. :333
Sok jó cp volt, köztük Kakashi, Itachi, Tobi (nagyon kawaii volt, le is fényképezkedtem vele *o*), Hell Girl, Super Mario, Roxi és Nami cp-je nagyon pro volt és tetszett még Mia, Gotha bátyja (ő lett a cp verseny nyertese), de volt Hei a Darker Than Blackből, Kanda, Yuuki a Vampire Knight-ból, Sasuke, Choji és még sorolhatnám.
Imádtam, hogy mindenki olyan közvetlen és kedves volt, ha odamentél vkihez akkor szívesen készített veled fotót. Sokat szórakoztunk és nagyon jól meg volt szervezve az egész.Még egy japán nő és srác is jelen voltak, nagyon kis furik voltak. :3 Kjaaaa *---*
Már türelmetlenül várom a jövő évit és remélem akkor majd mi is cp-zhetünk. :))
Néhány kép :

Roxi

A megnyitó :"D


Gotha Tobival

A szerzeményeim :3

Tobi és én :3 ♥

Kimono próba :3

:"D

Nami és Dani

Kakashival :D

Gothával a teaházban :)

Namival ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése