2012. december 27., csütörtök

Álomban álmodni

Mióta nem írtam egészen megbarátkoztam az új telefonommal és Pou is a 11. szinten van :333
Egyébként csak eszek-alszok-animézek. Ennyi a napi programom.
Kedden fejeztem be a Zombie Loan-t, most meg a Btooom!-ot nézem, utána jön a Sword Art Online! *-*
Rég láttam már ilyen jó animét, mint a Btooom. Mind zeneileg és grafikailag is ott van, ráadásul a története is igen csak egyedi és tetszik, hogy nagyon valóságosan ábrázolja az emberi természetet extrém helyzetekben. Ebből a műből is csak annyi jön le, hogy az ember magáért bármire képes, ha kell még gyilkol is. Sokszor az állatoknál is rosszabbak vagyunk. Persze vannak hősök, akik küzdenek azért, hogy az emberségük, az együttérzés képessége megmaradjon, de egy idő után megtörhetnek....

Egyébként mostanában furcsákat álmodok.
Kezdve azzal, hogy megálmodtam mit kapok karácsonyra.
Aztán volt egy olyan is, hogy Edward (FMA) épp a Homunculussal harcolt, aztán belekerült a lelkem Winry testébe, majd együtt mentettük meg a világot. Félelmetesen valószerű volt. Aztán hirtelen váltott a kép, egy középkori királyi asztalnál ültem Edwarddal, Allal és Winryvel. Ekkor a semmiből előbukkantak a Megyós ismerősök, köztük Ő is. Méregettük egymást, majd odajött és folyton nagyon közel hajolt az arcomhoz. Még a leheletét is éreztem és láttam a hatalmas barna szemeit. Két haverja össze akart minket hozni, de vége szakadt az álomnak.
Következő kép, amint az uncsitesóm menyasszonyi ruhákat próbálgat mamámnál...
Ez volt egy éjszaka.

Aztán délután elszundítottam és azt álmodtam, hogy Márta nénivel, Ágotával, Hachival és Fannival Pestre akarunk utazni vonattal. Álmomban azt álmodtam, hogy láttam Márta nénit vasalt hajjal O.o ?! WTF?!
Aztán odaértünk Pestre és ott volt Réka (egy volt évfolyamtársam) amint a Dunánál pár rocker haverjával dumál.

Most komolyan... Milyen az már, hogy álmomban álmodok?! Tiszta bizarrrrrr! :O
Múltkor meg nem tudtam elaludni és ilyenkor kikapcsolom az agyam, mert ha nem gondolok semmire, akkor el tudok szenderedni. Nem így történt. Ébren voltam, de mégsem. Láttam oldalról saját magamat és közben levegőért kapkodtam. Végül összerezzentem. Olyan volt, mintha egy pillanatra a lelkem kilökődött volna a testemből. Borzasztó fura érzés volt, nem lehet megfogalmazni.
Bár egyszer már történt hasonló, amikor azt álmodtam(?), hogy fekszek az ágyon és látom felülről saját magamat, ahogy alszom. Na ez miez?
xDDD
Nem tagadom, vannak fura dolgaim.
Apropó, ezt a képet ma készítettem és úgy tetszik. Pedig sosem szoktak tetszeni a saját magamról készült fotóim, de ez jó lett x"D

No, sayonara! ^^

5 megjegyzés:

  1. Én nemsokára fogom elkezdeni a Btooom-ot (fogalmam sincs,h kell írni, tényleg három o? :O), és a Sword Art Online-t pedig épp tegnap fejeztem be :DD
    az álmodon nem is csodálkozok xD nekem is sokszor vannak fura álmaim x'D kb ennyire furák xD
    tetszik a nyaklánc *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahha, 3 o :)
      Én még a felénél tartok a SAO-nak, de nagyon tetszik. Nem gondoltam, hogy ennyire meg fog fogni :3
      Úgy tűnik az animések ilyen csodabogarak, hogy ilyeneket álmodnak. Túl élénk a fantáziánk :P
      Köszi ^^

      Törlés
    2. A feléig nekem is tetszett, aztán jött egy 'változás' (nem akarok spoliert írni xD)és tuána már nem nagyon :S én se hittem volna,de az első rész nekem is bejött nagyon :D
      Jaja,lehet xD

      Törlés
    3. Ajaj. Bár elég furcsa kezd lenni, bár azóta nem néztem. Láttam már képeket róla, meg sejtem, hogy visszatérnek. No, kíváncsi leszek rá. :)
      Höhö :P xD

      Törlés
    4. Lehet,h neked be fog jönni :) Na majd írd meg :D

      Törlés