2012. november 7., szerda

Brown xD

Yo minna! :)
Ma szuper napom volt, noha Flo nagyon hiányzik, de nem bír válaszolni az SMS-re, szóval nyuuu~ T_T Meg reggel elégé rosszul voltam, így anya bevitt a suliba. Örök hála, anyus *-* ♥

Éci és Barna nem hagytak antiszockodni, de sokat voltam Gabival és Petrával is. ^^
Ma sem volt kémia, a héten nem is lesz... A kémia tanár állítólag felmondott. Ennek Barni úgy örült, hogy körbeugrálta az osztálytermet és mindenkit megölelgetett, aki csak az útjába került. Én is áldozata lettem, noha nem a Sendynek, de Barni hurrikánnak igen. Megszorongatott, hogy csak jajjgatni tudtam és felkapott ENGEM! O.o Azért a magam kis 175-175 cm-vel nem vagyok se kicsi, se könnyű. Áúú. Fájt is utána mindenem. Remélem többet ezzel nem próbálkozik.
Szal a lyukas kémián magamban rajzolgattam épp, amikor Barni odajött és belefirkált az anime figurámba. Majd elkezdtünk beszélgetni és végül ketten terveztünk egy Szeptember nevű lánykát, ami kicsit érdekes lett. De nagyon jól mulattunk és még szünetben sem nagyon akartuk abba hagyni és még tesin is odajött (mert fel voltam mentve) hogy folytassuk a rajzot. Ekkor megjegyezte: "Olyan fura az orrod! Mintha egy 3 szög lenne, amit csak úgy odabiggyesztettek!"
Köszi Barni, én is téged :"D !
Ja, itt van Szeptember (az orrát, a ruháját, a száját, a vállait, a haját Barni csinálta félig-meddig)
 

Apropó, Flo: Ma Otani mihelyst meglátott reggel, egyből ezt kérdezte: "Virág mikor jön suliba?" -*nagy, kék boci szemekkel néz rám közben.*
Kawaiii ^___^

Aztán kajánál is Barnus mellé telepedtem le, ott is beszéltünk még egy sort és mikor elbúcsúztunk még kaptam 2 puszit és meg is ölelgetett. Na jó, hiába vagyunk csak haverok, ehhez azért nem vagyok hozzászokva. O.o Még az ölelés is nehezemre esik néha, nem hogy a puszi O.O
Tibivel pl. csak adtunk egymásnak egy ököst. :"D
Ja és nem kellett buszoznom, mert Imi apukája arra fele járt és engem is haza fuvaroztak. A Penny parkolójában láttunk egy Suzuki-t aminek szempillája volt!!!! WTF? :O
Nem fényképeztem le, mert féltem, h jön a tulaj.... :S

Ja, és a mai nap másik fontos momentuma:
Angol óra előtt jön be a 4 táncos (9.D-s) p*csa. Mire az egyik lelöki a másiknak az addig a padon heverő szemüvegét. Erre a csajszi felveszi a földről és nem, hogy azt nézné meg, hogy nem tört-e el, helyette megfújkálja és portalanítja. WTF?! ˇ_ˇ"


Ennyi lenne mára. Már csak 3 napot kell valahogy túlélni, a legrosszabb a péntek és a szombat lesz Q_Q Márta nénivel 3 óra.... basszus kulcs! Harakirit követek el! =_=
No, sayonara! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése