2016. július 3., vasárnap

Enyhülés

Sziasztok!

Az előző bejegyzés igencsak szomorúra sikerült. Tény, nagyon rosszul esett és eléggé magányosnak és elhanyagoltnak éreztem magam. Lacinak vannak korszakai, amikor nem tudom miért, de egyszerűen nem érdeklem és nekem ez nem tetszik. Ez is egy ilyen korszak volt. Átbeszéltük, haragudtunk, sírtam, megoldottuk (remélem).
Szombat délután jött hozzánk, akkor már 6 napja nem láttam. Ami a legjobban fájt, és ezt sokszor elmondtam az elmúlt napokban neki, hogy egyszerűen 6 napig eszébe se jutott velem találkozni. Ez még mindig elkeserít és megrémít egyben... :/
De kaptam tőle virágot, hogy ne haragudjak az elmulasztott évfordulóért és elhozta az óriáslegyezőt is, ami eddig a szobája falát díszítette, de lecserélte poszterekre, így nekem adta, mert tudja , hogy nálam jó kezekben van. :)
Akkor még kicsit mérges voltam rá, de jó volt újra látni. Nem tehetek róla, ilyen ez a szerelem...
Anyuékkal bográcsoztunk egyet, marha pörköltöt főztünk. Közben apa megfürdette a kutyát, ami külön látványosság volt és utána menekültünk előle. :'D
Egész jó hangulatban telt el az este, végül kész lett a pörkölt és jól beettünk belőle. Engem gurítani kellett. xD

Az idő nagyon meleg volt, főleg a lakásba volt beszorulva a levegő, így elmentünk sétálni olyan este 10-körül. De hát a falu nagyon csendes, szinte egy lélekkel sem találkoztunk, pedig még a játszótérre is elmentünk. Jól éreztem magam, szeretek Lacival sétálni. Kb 1 órát voltunk távol. Utána az éjszaka is elrepült.
Ma meg kihívás videókat csináltunk,mert kiírtam a Retard Művekre, hogy mondjanak nekünk challengeket és egész sok összegyűlt. Úgy belejöttünk, hogy 2-t is felvettünk, csak Lacinak még össze kell őket vágnia. :) Jól szórakoztunk és elrepült a délután is.
Este bekísértem Debbe, mert holnap megyek fodrászhoz és hajfestéket kellett vennem, csak hát ilyen festék nincs minden boltban, úgyhogy a Tescoba mentünk el. Vettünk 3 db Batman plüsst, kb. 250 Ft-ra voltak leakciózva, mert a DC őrület ellenére sem vitték el őket. Bár elég drágán is adták anno 2500 Ft környékén lehettek. Nem lehetett őket otthagyni. Szóval most van Lacinak, Tominak és nekem is ilyen plüssünk. ^^
Sikerült megvenni a festéket is és vettem egy telefon tokot is. Tök jól néz ki, nagyon menő, csak nem fér bele a telefonom. Eléggé agyfaszt kaptam ettől. Majd lehet megpróbálom eladni valakinek, mert zsír új és tényleg jól néz ki. Pink és fekete koponyák vannak rajta. :(

Aztán elbúcsúztunk és már itthon is vagyok. Remélem most már rendeződnek a dolgaink, mert ez a hétvége 1-2 bakit leszámítva nagyon jól telt Lacival és én szeretnék egy jó kis nyarat eltölteni vele. ♥
Persze tavaly is így álltam hozzá, csak ő nem állt így hozzám. Félek egy kicsit, hogy mi lesz és meddig tart ez a teperős korszaka (ugye az elfelejtett évforduló miatt), de remélem nem hagy alább a törődése.
No, de ez már a jövő zenéje. Holnap kb 3-4 órát fogok ülni a fodrásznál, mert megint le kell szívatni a hajam, mert már van egy jó 2-3 cm-es lenövésem, de most van végre időm elmenni.Remélem nem rontja el nagyon és ismét jó kis kék színű lehetek :3
Talán holnap is írok majd, ha lesz mit.

Addig is oyasumi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése