2016. július 20., szerda

Balszerencse = Kykky

Yo!
Nagggyon ráérek blogolni, kicsit unalmas itthon egyedül, de amúgy jó egykéhez mérten megvagyok én magamban is.
Tegnap úgy-ahogy kibékültünk Lacival (már egy hete nem is láttam xD) de még mindig nem vagyunk annyira okésak. Az éjszaka elég pokoli volt, mert persze napok óta sík ideg vagyok és állandóan fáj a fejem és a hasam. Nem sokat ettem az utóbbi időben. Ez mondjuk nem baj, rám fér egy kis fogyás, mert jól elhíztam, egy kövér disznó lettem. :'D 
Szóval nem tudtam elaludni úgy fél 5-ig, mert fájt mindenem és nem tudtam lenyugodni. 

A reggelem is jól indult, anya hívott, hogy a felvin fent vannak a pontok, számoljam már át őket a biztonság kedvéért. Nem vagyok egy matek zseni, de sehogy sem jött ki az ott látott pont, 2-vel mindig több lett és nagyon kevés is szerintem az érettségimhez képest. Természetesen elszámolták, mert nekem tuti nem mehet gördülékenyen a felvételim, úgyhogy írtunk nekik, hogy legyenek már szívesek megtanulni számolni. -.- Gyökerek. ._.

Aztán kaptam egy e-mailt, hogy ó, késni fog a csomagom(amire mellesleg 3 napja!! várok xD) 1-2 napot. Hát fantörpikus. Még okom sincs rá, hogy kimozdulhassak egy kicsit. Ehh... 
De végül este kaptam egy sms-t,  hogy ma még is kiszállították. Nehogy be tudjak menni ma érte, ááá... xD Nem baj, holnap így lesz elfoglaltságom és végre ha minden jól megy enyém lesz az a szerencsétlen nyaklánc. Höhö. ._.

Aztán még a PokémonGo se működik, mert annyira rossz itt valami, hogy nincs GPS jel, vagy ha van, akkor nincs egy Pokémon se a közelben. Anya meg mindig fog a munkahelyén és tökre rossz érzés, amikor mondogatja, hogy ő ilyet meg olyat fogott... Amúgy nem tudom minek foglalja még a telefonom memóriáját. xD

A mai nap egyetlen pozitívuma, hogy megfestettem Himitsuról egy képet és nem csesztem el annyira... Jó, hát nem életem képe, de jól esett kicsit kiadni magamból a dolgokat.

Íme a kép:

Rövid bejegyzés lett, tudom. De mivel elég sűrűn írok, így ez logikus is.

Na, remélem holnap el tudok menni a nyakláncért. Ha igen, akkor csinálok róla képeket.

Addig is oyasumi! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése