2016. július 21., csütörtök

Bevásárlós délután

Sziasztok!

Igen, már megint itt vagyok. xD Ma végre elmentem az opálomért a Plázába. Bár nem ment minden olyan simán. Reggel erősen gondolkoztam, hogy bemenjek-e, mert 2x is ment a hasam. Kijött rajtam az ideg. Ma egy fánkot és délután egy kiflit ettem. :'D

Végül összeszedtem magam és a 13:40-es busszal becaflattam Debrecenbe. Először bementem az egyik útba eső bizsushoz, hogy vegyek egy bőr nyakláncot az új szerzeményemnek.
Kicsit meglepődött a két csaj amikor betoppantam az üzletbe kék hajjal, full feketében, bandás trikóban és lyukacsos cicanadrágban. xD De a kinézetem ellenére mindig kedves és tisztelettudó vagyok, főleg az eladókkal és kicsit szóba is elegyedett velem a csaj. Ne ítélj külsőre part 1.

Aztán elmentem a Plázába, átvettem a csomagot és még szétnéztem az ottani bizsusnál, mert a múltkor volt egy nyaklánc, ami tetszett és most is megnéztem, de úgy ítéltem meg, hogy annyira még se jó és nem éri meg az árát.
Plusz még volt egy remény sugaram, egy aduászom. Tegnap éjszaka találtam egy ásvány ékszerekkel foglalkozó boltot és pont útba esett, úgyhogy arra tartogattam a kis pénzem.
Egy ékszereshez vagy valamilyen elegánsabb helyre mindig kicsit félve megyek be, mert volt már olyan,hogy azonnal ki is jöttem egy boltból, mert annyira csúnyán néztek rám, hogy ezt vásárlóként nem tűröm el.
Szóval beléptem, szépen köszöntem és hűűű *-* Az a bolt egy igazi mennyország! *Q* Rengeteg ásvány ékszer és sima kő is van. Az eladónő iszonyatosan aranyos volt, megdicsérte a hajam, de neki is színes volt. Lehetett már egy 50-es, de felül pasztell pink és alul pasztell kék volt a haja! Na, itt tudtam, hogy szívesen látnak és biztos voltam benne, hogy jó energiájú dolgokat árulnak.
Nagyon összegyűltünk amúgy, voltunk vagy 10-en és szegény nő csak úgy pörgött. Muszáj voltam segítséget kérni, mert nem találtam azt, amit kerestem, tehát kétcsúcsú ametiszt medált.
Kérte, hogy várjak és nem okozott túl nagy gondot, mindent jól megnéztem. Nagyon jó dolgok vannak ott. :3
Aztán megköszönte a türelmem, elmondtam mit keresek és már ugrott is, hozta nekem oda őket. 2 db volt csak az ametisztből. A sötétebbet választottam.
Viszont annyira kapkodott, hogy egyszerűen nem tudtam még egy bőr nyakláncot kérni, így majd ha megint járok arra fele, akkor veszek egyet, addig megoldom más lánccal.

A buszvég felé még beugrottam a Hollandba, ahol egy csomó klassz használt cucc van. Egy dobozt kerestem a köveimnek és találtam is egy cuki kis kerek dobozt. Megvettem és már indultam is haza.

A buszon volt egy csávó, aki a rokkant valakijével volt és a kerekesszéket összecsukva tartotta. Amikor le akartunk szállni kénytelen volt elengedni és persze jött a kanyar. Volt annyi eszem, hogy megfogjam a széket és a csávó csodálkozva nézett, hogy fogom. Ne ítélj külsőre part 2.

Hazaérve kibontottam a csomagom és olyan kis cuki dolgokat tettek bele. Egy aranyos zacsiban volt maga az ásvány és a borítékra is kaptam egy cuki üzenetet. Volt benne egy kupon és egy köszönő levél, valamit használati utasítás a követ illetően (tisztítása stb.). Jól esett, hogy ilyen kis figyelmesek.
Most pedig következzenek a fotók:


Az ametisztem

Az opálom(ezt rendeltem).

Együtt a két szépség :3 

Az opált tartalmazó boríték és minden amit hozzá kaptam :3 ♥
Ez most egy kicsit feldobta a kedvem, bár nem tartott sokáig. :'D

Majd jövök még.
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése