2015. július 30., csütörtök

Pedig azt hittem, hogy rövid bejegyzés lesz... :"D

Üdv!
Pár napja nem írtam, gondoltam jelentkezem, hogy még is mi újság mostanában velem.
Múlthét szombaton pizzázni voltunk. Elvileg 8-an lettünk volna, de 5 embert is elég volt összekaparni. :"D Na, mind1. A pizza hatalmas volt, de finom, a felét ott is hagytam,de becsomagolták és hazahoztam. Mikor hazajöttem anyuék egyből rávetették magukat a madárlátta, hideg, szétrázott pizzára. xD
Miután tele lettünk elmentünk biliárdozni. Sajnos csak 40 percünk volt rá, mert ment a buszom, de tök jól éreztük  magunkat. Timót búcsúztattuk, mert ezen a héten Pestre költöztek.

Aztán itthon voltam pár napot és kedden Laciék aludtam. Tök jól éreztem magam. :D Este Laci, Tomi és én virslit sütöttünk, aminek az lett a vége, hogy én nem voltam éhes, mert az anyukája előtte tömött meg minket, de Laci csak utána jajjveszékelt, hogy ő bizony sütni akar. xD Ezért, hogy én se maradjak ki a buliból címszó alatt megsüttette velem a virslijeit. :"D Nem kértem, de azért katonázott nekem és csak megettem végül egy virslit. Fhúúú, nagyon tele voltam.
Aztán kimentünk  kicsit kémlelni a Holdat Tomi teleszkópjával. Még sose láttam ilyen közelről. Nagyon szép volt :D Megkívánja tőle az ember a sajtot. xDD
Aztán a szerdai napot is ott töltöttem és a 19 hónapot is megéltük együtt. :D ♥ Egy óra körül kikecmeregtünk az ágyból és ettünk vmit, aztán később elkecskéztünk a boltba és bevásároltunk a hamburgerhez (ami csak félig volt hamburger, mert zsömlébe tettük a cuccot, de így is nagyon finics volt *w*) és vettünk egy-egy jégkrémet is, amiket útközben meg is ettünk. :)
Nagyon gyorsan eltelt ez a 2 nap és már itthon is voltam olyan 21:40-körül.
Anyu megvárta míg hazaérek, megölelgetett és be is ájult az ágyba.

Ma olyan fél12-körül ébredtem fel arra, hogy Lacimaci leesett a földre és az orra koppant. Már tudtam mi fog következni és hogy nem fogok tovább aludni. Risa egyből elkezdett üvöltve csipogni és abba sem hagyta, amíg kómásan  meg  nem vakargattam a fejét. Ez egyfajta hagyomány nálunk. :') Ez van ha az embernek papagája van. ><
Reggeli után meg akartam nézni, hogy a tableten egy játékban kikelt-e már az új sárkányom, de nem fogta a WiFi-t. Egyből megijedtem, hogy omg elromlott a tabom, de aztán gyanút fogtam és megnéztem a modemet... Természetesen se net se tv nem volt. Na, fasza.
Megtudtam, hogy az EON szerelt valamit és el is baszta a UPC kábeleket, amit elvileg már javítottak.
Ismerem én ezt... úgyhogy becsoszogtam a szexi csíkos zoknimban anyuék szobájába és egy széken egyensúlyozva az orchidearengeteg mögötti könyveket próbáltam elérni a polcról. Végül egy Szilvási műre esett a választásom, az Egymás szemében-re. Korábban már el kezdtem olvasni, csak akkor anya nyomtatta ki nekem, mert pdf-be töltötte le vmi oldalról. Csak hát volt, hogy kicsit furák lettek az oldalak. Össze is keveredtek... szóval abbahagytam , mert olvashatatlan volt. xD Pedig akkor is tetszett.
De Libri antikvárból megvettem a múltkor és itt volt a megfelelő alkalom, hogy elkezdjem. Nagyon tetszik eddig. Szeretem az 1970-80-as évek könyveit, mert valahogy tetszik a hangulatuk, a tárgyak leírása. Meg hát a szüleim akkor születtek és nőttek fel, szóval kicsit nosztalgikus is.
Olyan este 7 után visszajött a netem. De egész nap olvastam és még szemüveggel a fejemen is majd kifolyik a szemem. xD De szerintem még éjszaka neki állok, mert ez tipikusan letehetetlen könyv. :D

Nos, ennyit rólam.
Remélem hamarosan megint lesz mesélni valóm. Addig is ágyőő.. vagy ágyén :D (badummm tssssss) xDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése