2015. július 23., csütörtök

Strandolás 1000-el :D

Üdv!
Most így jobban belegondolva a cím nem túl jó, hisz egy ezresből még a jegy sem jön ki. xD Ami kicsit elszomorító, főleg, hogy a Nagyerdei Szabad Strand egy lepukkant kommunista maradvány és a villamos is 600 Ft-ba fáj. Szóval, hogy bejuthass egy lepukkant strandra, majdnem 2000 Ft-ot kell perkálnod és akkor még nem költöttél semmi másra, csak a villamosra és a belépőre... Hát ez Magyarország. xD
Na, de ne legyünk ennyire anyagiasak (ha már egy nap 9 óráért 3840 Ft-ot kerestem xD) inkább nézzük a jó oldalát: az élményt!
Elég nehezen akart ismét összejönni a dolog, mert szombatra terveztük ezt a kiruccanást és egyben Timó búcsúztatását, de a köpönyeg.hu szerint hétvégére eső jön. Természetesen megint egy csomó félreértés tisztázása után végül Timó csak eltolta a hátsóját a saját bulijára xDDD Jött Laci ,Ágota és Tomi is. :)

A reggelem megint jól kezdődött. Lassan készülődtem, mert ráértem volna. Ha nem derül ki az utolsó percben, hogy semmi nincs itthon. Szóval gyorsan elszaladtam 40 fokban a boltba. Összedobtam a kajám, elpakoltam és már siettem is a buszhoz. Még lett volna 6 percem a busz érkezéséig, amikor már majdnem a megállóban jártam a busz szépen elhúzott mellettem. Maratoni futás vette kezdetét fél 12-kor a legnagyobb melegben  a sulitáskámmal a hátamon. De végül elértem. ._. Nem értem... Vagy 10-15 percet késnek, vagy 10 perccel korábban jönnek... Miért nem lehet időben odaérni a buszoknak?! Elég felháborító, főleg, hogy az ember fizeti a drága bérletet... -.-

Naaa, de haladjunk tovább...
Végül háromszori összeaszalódás, megperzselődés, elolvadás után elértünk a fürdőbe. Most viszonylag sokan voltak. Tavaly elég hülye időbe mentünk és rettenetesen fáztunk. A medencék se voltak felengedve, de most minden ment ezerrel, kajás standok, hullám medence.. :D
Fhúú... nagyon régóta vágytam már a strandra *w*
Egyből bele is vetettük magunkat a medencébe, ami szerencsére most nem meleg vízzel volt feltöltve, hanem pont kellemes volt. :3
Kakasviadaloztunk(akaratom ellenére :"D) és a fiúk majdnem kitörték a kezem. És itt lett vége a "mókának" mert szépen meghúzták a bal karom, nyakam, hátam... Szóval az egész baloldalam fájt ._. Persze megint én voltam az ünneprontó, de olyan durván tudnak játszani.. ._.

Aztán túltettük magunkat ezen (bár még mindig fájtam xD) és ettünk egyet. Utána meg röpiztünk. Kihívott minket 2 izomállat. 5 vs 2. És így is eléggé tartották magukat...
Aztán eltelt a délután a pancsolással. Gothával napoztunk is kemény 15 percet. Aztán mindenki vett egy kis strand kaját is, mert úgy nem strand a strand, ha nem veszel legalább egy lángost/hamburgert/hotdogot . :)
Egy kis emésztés után röpiztünk tovább. Csak most 5-en osztottuk el magunkat 2 csapatra. Lacival ketten voltunk és nyertünk. :D Tök jó volt. :D ♥ Igaz, néha olyan halálos ugrásokat vágott le csak azért, hogy a labdát visszaüsse, hogy nézni is fájt. xD Tiszta homok volt már a végén. >o<

És már 18:45 volt. A strand meg 19:30-kor zár. :( Úgyhogy  még lubickoltunk egy kicsit és már indultunk is haza. Tök szomorú voltam, mint valami óvodás, hogy el kell menni. :(

De nagyon jó volt, kicsit leégtem, de semmi vészes... Remélem még megyünk, mert már most szívesen visszamennék pancsolni a jó hűvös vízbe. *-*

Ennyit a tegnapi élmény beszámolóról. :) Ma itthon vagyok. Lacival egy kis pihit tartunk, mert tegnap takarosan lefárasztottuk magunkat. ><

Nah, ennyit mára. Pá! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése