2015. július 17., péntek

Csepp a tengerben...

Kicsit elkiabáltam ezt a nyár dolgot. Megint teljesen egyedül vagyok. Kicsit unom már, h mindig nekem kell felkeresnem az embereket, mert amúgy leszarnak. Mindenki elvan a maga kis világában, csak én ezekbe a világokba nem kapok helyet és szerepet. Vagy ha nagy kegyesen be is engednek, akkor is egy idegen vagyok. Néha úgy érzem magam, mintha nem is a Földről jöttem volna. Mindenhol csak egy idegen vagyok, sehol nem találom a helyem. Vagy ha épp megörülök, h na most megvan, akkor valaki egyből kitúr.
Egy jelentéktelen homokszem vagyok csupán, a világ észre sem venné ha eltűnnék. Minden menne tovább, meg sem állna semmi és senki egy pillanatra sem. Ezek szerint vannak, akik örök magányra születtek. Vagy csak túl mély érzésűek a felszínes kapcsolatokhoz...?!
A választ nem tudom, de talán nem is akarom tudni. Az túl magányos lenne.

Maradok továbbra is Egy unatkozó, magányos Shinigami...

10 megjegyzés:

  1. Ha ez vigasztal bár nem hiszem...én is sokszor érzem ezt főleg inkább a suliban.Hiába vagyok ott...lazán megejtenek megjegyzéseket ,hogy jajj észre sem vettem,hogy nem voltál itt...nem hiányzott senki...vagy kb. minden héten eljátszották,hogy kivel mi történt megbeszélték a dolgaikat ...hát én valahogy mindig kimaradtam a megkérdezésből...na meg ott hagynak tesi után és egyedül kulloghatok...
    Igen tudom,hogy nem nagy dolgok...és szerintem te is az ehhez hasonló momentumokra gondolsz...
    Nem vagy túl mély érzésű,egyszerűen csak ember vagy,aki igényli a társaságot.(A normális ,rendes kölcsönös barátságot :))
    És ne búslakodj,lehet ez most kivételes alkalom..lehet ők is dolgoznak és millióezer problémájuk van..azért nem keresnek.Kérdezz ráveszteni nem veszthetsz:)
    Én mindig csendesen figyellek a blogodból.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős... de most sajnos nem csak ennyiről van szó. :(
      Hát igen. Szeretek néha egyedül lenni, de hogy folyton csak egyedül vagyok.. .kicsit kiborultam. ._.
      Én már kerestem őket, de úgy vagyok vele, hogy én megtettem az első lépést. Nem fogok pitizni senkinek sem.
      Kis huncut :D De köszi a biztatást! :)
      Nem tudod mi van Rencsóval? Nem blogol, nem válaszol.. :O

      Törlés
    2. Óh értem:(
      Persze ,mindenkinek kell egyedüllét...na de a"jóból" is megárt a sok.Persze nem is kell én is így szoktam..akinek kellek megtalál és elkeserítő,ha úgy tűnik nem kellek senkinek :|
      Fogggggalmamsincs molyon írtam neki sacc 6 hónapja.S azelőtt is 3 hónapja nem válaszolt...:/ Május környékén belájkolt valamit a facemen és beszéltünk is talán valamit de rohannom kellett és és később már nem volt fent.:/

      Törlés
    3. :( remélem hnap megoldódik végre minden...
      Eddigi életem során túl sokat voltam egyedül. xDD Elég már belőle. >< Hát ezaz :| De azért örülök, h elolvastad a nyávogásom és még írtál is. Köszönöm <3
      Húha... értem :/ Hát, remélem minden oké vele. Hiányzik :(

      Törlés
    4. Megfog kezdj bele valamibe ,amivel könnyen elütöd az időt és észrevétlenül megoldódik minden.(Vagy csak amikor én kezdek el olvasni egy jó könyvet pl. hiányzom mindenkinek?xd)
      Vagy nekem mg tanulni kéne de nincsen túl sok motivációm ..nem tudom te hogy vagy vele ><
      Mindig elolvasom egyébként csak néha annyit írsz,hogy nem tudom mire kellene belőle reagáljak xd Ugyanis ha csak arra kérdeznék rá ami a végén van az fura lenne..meg néha amúgy sem tudok fogalmazni és egy nagy kaszvatyot tudnék csak leírni :'D
      Én is reménykedem.de közben eszembe jutott ,hogy még molyon kommentelgetett.Akkor csak rendben van minden :) (Vagyis Él.) (Morbid vagyok pardon..de mindig a legrosszabbra gondolok először :|)

      Törlés
    5. Hát, remélhetőleg megoldódni látszik a dolog, bár kíváncsi vagyok, hogy hosszabb távon ez hogy fog működni.. 2 hétig csak rajzoltam, olvastam, animéztem meg ilyenek, de senkit nem izgattam xD
      Jaj, ne is mondd... nyelvvizsga, jogsi.. De nincs kedvem :/
      Óh, ennek örülök. :D Azt hittem csak úgy magamnak írogatok. xD Mondjuk nálam ez a blogolás dolog a fölös érzelmeim kiadásában kimerül. Szóval nem túlságosan érdekes.. xD De azért köszi, h olvasod. :D És nem baj ha nem kérdezel rá mindenre. Örülök néha egy-egy rövidebb kis kommentnek. Nem kell itt regényt írni :)
      Hát remélem minden oké vele. :/

      Törlés
  2. Oh akkor az olvasás dolog lehet csak nálam működik.
    Neeee én sem akarom..mondjuk jogsim akkor lesz csak ha megkeresem magam rá a pénzt szal az annyira nem fenyeget.De a nyelvvizsga...:'(
    Igen amúgy én is így vagyok vele...a múltkori szitkozódás a melóról különösen jól esett :')
    Én is nagyon remélem :c

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet xD
      Ja, nekem is bele kell majd pótolnom a jogsiba, de a nyelvvizsga is jó kis mulatság lesz. Úgy akartam, h nyáron felkészülök rájuk, de ááááá... xD
      Ja. Az jó volt. xDDD :D
      Lehet csak olyan most az élete, hogy nem tud géphez kerülni vagy elment valahova nyaralni. :)

      Törlés
  3. Ismerős helyzet..de én most megyek venni pár szebb füzetet..hátha megjön a kedvem ><
    Hihi menjen csak nyaralni és utána hosszú beszámolót készítsen róla!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az sem segít xD
      Szerintem nem fog. Ő nem olyan :D Max felrak pár képet mef ír róla egy-két dolgot. De még annak is örülnék, legalább tudnám, hogy minden oké vele. :)

      Törlés