2015. július 6., hétfő

Végre nyár! :D

Ééés igen! Július 3-án pénteken 4 órakor hivatalosan is vége lett a 3 hétig tartó passiómnak. Azért rólam is írhatnának valami szent cuccot, az én szenvedéstörténetem 3 hétig tartott! Na, de viccet félre téve nagyon vártam már ezt a pillanatot. Az idő is nekem kedvez, elvégre míg dolgoztam, szinte végig rossz idő volt. Szerintem a melós sérelmeknek egy külön bejegyzést adok, mert túl  hosszú lenne ez így egyben a mai nappal.
De először is kezdjük a szombattal. Végre találkoztunk Lacival. *-* Bár nem indult szerencsésen a reggel, ugyanis elaludt a lelkem, vagyis nem keltette a telója, így egyedül mentem be hozzájuk, holott az volt megbeszélve, h nálunk leszünk. Na mind1. Kicsit haragudtam, de ha nem pont most történik ez csak nevetek rajta egyet...De ennek ellenére nagyon jó volt újra látni, mert nagyon csúnyán összevesztünk a héten és persze még akkor kibékültünk, de a békeölelés és puszi csak napokkal később valósulhatott meg. Békés, lustizós szombatunk volt.

Aztán vasárnap nem találkoztunk, mert a debreceni menekülttábor előtt tüntetést szervezett a Jobbik és arra jön Laci busza és nem mertünk kockáztatni.  Szerencsére nem lett semmi baj, de pont akkor volt a tüntetés, amikor ment volna haza vagy én jöttem volna tőlük.
Sajnos ő még a héten dolgozik, de ma tudtunk találkozni, mert holnaptól kezdik a melódiát.

Ma 10-kor futottunk össze a buszvégen és elmentünk a Plázába Timónak egy LoL-os bögrét csináltatni szülinapjára. Enyhén megperzselődtünk, mire odaértünk, egy órát kellett várni, mire megcsinálják a bögrét, szóval addig lézengtünk meg ettünk egy-egy Mcflurry-t a Mekiben.
Aztán betévedtünk az Alexandrába. Nézelődtünk és kiszúrtam egy akciós Gustav Klimt naptárt. *-* 1300-ról volt 670-re leakciózva. Felcsillant a szemem, egyből meg is akartam venni, de Laci megelőzött. Olyan aranyos volt, hogy megvette nekem. :3 Jajjj, nagyon jól esett és nagyon örültem neki. Miután kifizette és távoztunk a boltból, egyből a nyakába ugrottam. Én amúgy is mindennek tudok örülni, de ha még olyat is kapok amit szeretek és olyantól akit szeretek annak 3x jobban örülök *---* Jaj, meseszép az a naptár *-* Már itt díszeleg a falamon. :3
Nah, de vissza a földre...khmm... szóóval kész lett a bögre, elperzselődtünk Laciék. A buszon természetesen nem volt klíma, csak ablakot nyitottunk, de kb semmit nem jelentett. .__. És még egy cigány csávó is ott bűzölgött mögöttünk. Elég kemény utazás volt. Aztán leszálltunk, megaszalódtunk a betonon, aztán a forró homokon lépkedve megégett a talpam, mert csak egy kis szandálba mentem.. Áucs. xD

Fél 1 volt, mire Laciékhoz értünk. Ettünk, ittunk, kicsit feltöltődtünk és már ültünk is bele a medencébe. Természetesen én 40 fokban is képes vagyok fázni a vízben. XD De amúgy nagyon jó volt és jól is esett a hűsítő víz. Kicsit napoztam még, amíg a fiúk ölték egymást a medencében, aztán bementünk. Szerintem mindketten kaphattunk egy kis napszúrást, eléggé ki voltunk. :/  Még aludtunk is egyet. Nekem borzasztóan fájt a fejem. .__. Eléggé le is égtem és ráadásul a szanda megint kikezdte a talpam és a bazi nagy vízhólyagom mellé nőtt még egy, hogy ne legyen szegény magányos. ._. :"D xD

Aztán el is érkezett az indulás ideje. Laci kihívta Timót, hogy odaadjuk az ajándékokat. Természetesen kiégett rajtuk. xD Aztán meg hazament mindenki és úgy kb. ennyi még a nyaram. :) ♥

De lesz mit mesélni, mert szombaton megyünk Laciékkal lagziba. Ott is biztos zajlani fog az élet. De már tökre várom. Főleg azt, hogy Laci ki legyen öltözve. *w* Aztán elvileg végre megvalósul az első kettesben töltött közös nyaralásunk is. :) Remélem most  már minden zökkenő mentesen zajlik majd, mert eddig eléggé veszekedősek voltunk és én nem szeretnék már többet vitázni. Jó lenne élvezni a nyarat. Végre. :'D

Amúgy mostanában újra rajzolok. Csináltam egy ceruzarajzot egy rajzversenyre. A srác saját karaktereit kellett lerajzolni. Kicsit mazochista vagyok 9 óra meló után még kb. 4-5 órát rajzolgatni. Mert természetesen a határidő előtti éjszaka szenvedtem össze. xDD
Hát ilyen lett. A karakterek Reno Art tulajdonai. !

Ez pedig egy készülő félben lévő Himitsu.
 Egy új technikát próbálgatok a Paint Tool Saival. :) 



Nyah, mára ennyi a mesedélután. Hamarosan érkezik a munka "élmény" beszámoló.
Páááá. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése