2015. július 21., kedd

Csak lazán :D

Yo minna!
Újra itt vagyok. xD Kíváncsi vagyok, hogy meddig fog tartani ez a hűű de nagy aktívkodás. ><
A mai reggel kicsit vészjóslóan indult, ugyanis a tegnapi popcorntól meglehetősen rosszul voltam. Olyan állott íze volt.. Nem szeretem annyira a mozis popcornt, mert ki tudja mióta állhat ott és nagyon sós (pedig én elég sósan étkezem) és nagyon túl van ízesítve. De hát milyen a mozi popcorn nélkül? Egy kis szenvedést kibír hébe-hóba az ember. xD
Szóval ma itt volt Laci. Tök jól elvoltunk. Kitalálta, hogy nézzük meg a Lecsót. Oké. Letöltöttem, a DVD-m szerencsére lejátszotta, úgyhogy ágyból néztük, tök kényelmes volt. C:


Csak közben jól megéheztünk, 2 óra is elmúlt már mikor vége lett a mesének. >< Anyu vett pizzát, de egyet kevésnek találtam, úgyhogy elmásztunk a sarki boltba és vettünk még 1-et. Betettem a pizzát a sütőbe és vártunk türelmesen 15 percet. De benyúltam és a pizza fagyos volt, a sütő meg hideg. Persze... elfelejtettem beállítani a hőfokot és az meg le volt véve 0 fokra. xD Nem is én lennék. xD
Laci ment és haldoklott tovább az ágyamon az éhségtől és a hülyeségemtől, de végül csak elkészült az a pizza és jóízűen ettük meg. ><

Aztán elrepült a délután. Kis csendes volt minden, de jól esett most ez így. Aztán 5 óra körül bealudtunk és csak 6:44-kor keltünk fel. Laci busza meg 6:34-kor ment.. xD Szóval megint bekísértem, mert megint ülhetett volna ott egy órát. Nem is mi lennénk. xD De jó volt. Elmentünk a főtérre fagyizni. :3 Szeretek vele fagyizni. Bár jobban belegondolva mindent szeretek vele csinálni, csak együtt legyünk. >//o//< ♥
Fagyizásból visszafele jövet egy hangos tucc tucc zenére lettem figyelmes a közeli kereszteződésnél.
Na, vajon ki integetett nekem egy piros suzukiból úgy ülve, mintha menő lenne? Na, ki? Na, ki? Hát persze, hogy az én szívemcsücske angoltanárom. :"D Odaintettem neki a fagyimmal és utána kiröhögtem. xDDD
Végül ezután a sokkhatás után visszamentünk a buszvégre és ott el is váltak útjaink. :( ♥

Hazajöttem és a kutya szája be nem állt egy jó ideje. Süncsaládunk van, akik úgy döntöttek, hogy mászkálnak egyet az udvarba mert miért ne? :"D Apa az első kis sünit a  kutya szájából szedte ki, de szerencsére semmi baja nem lett. Hátra vitte a kertbe, de kb 15 perc múlva Ed ismét talált egyet. Apa egy vödörben őt is hátra vitte. Anya meg állandóan felkelt az őrült csaholásra, úgyhogy ebből logikusan az következik, hogy le kell ülni enni fél 12-kor, mert ha már aludni nem tud, akkor legalább egyen valamit. Apa is leült enni, én meg csak beszélgettem velük. :'D

Holnap strandolunk *-* Jön Laci, Tomi, Timó és Gotha is *w* Már nagyon várooom :3 Olyan régóta el szerettem volna menni a strandra. Kb. azóta vágyom oda, hogy az első erősebb tavaszi napsugár megcsillant az ablakomon. (mily' költői vagyok) :D Szóval be vagyok zsongva, mint egy kisgyerek karácsonykor .*Q*

És egy mai naphoz illő dallal búcsúzom XD


Nah, gondolom holnap is tartok élmény beszámolót.  Addig is pá és jó8!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése