2013. december 22., vasárnap

Ünnepek előtt

Yo! Nemsoká karácsony. Semmi ünnepi hangulatom nincs, ajándékok sehol, a kedvemet elvitte egy erre járó shinigami elvtárs és szerda óta itthon esz a fene, mert mondhatni beteg vagyok. A legviccesebb talán az, hogy magától a gyógyszertől vagyok rosszul. LOL.
De legalább 28-án Dércon lesz Debrecenbe, ahova elmászok Juvia cosplayben. Szerencsére teljesen kész vagyok vele. Vicces az, hogy mire elkészült a jelmez, Flo hívott, hogy megjött a Dead Master parókám. Fasza. Na, mind1, ahhoz amúgy is több idő kellett volna, hisz ahhoz kell kasza, szarvak , szárny.
Sobeit te meg örüljééé' mer' van új bejegyzés. Ebből is írjál majd valami olyan sukár sztorit, mint a Kenyér kérdésből xD Az nagyon adja :'D Bár ez most tőlem szokatlanul nem lesz túl hosszú bejegyzés.
Ami a rajzolást illeti, most termeltem rendesen. Először is befejeztem Karasut és Torit, aztán csináltam pár karaktervázlatot, elkezdtem egy új rajzot és kicsit visszatértem a tradihoz is ezzel a kis tónusos bizbasszal, amin szintén Karasu és Tori van, csak most Karasu van madár alakban és Tori emberiben.
Tessen parancsolni:








Ennyi lennék. Ami új még, hogy designt cseréltem az oldalon, ami valljuk be igencsak ráfért.
Már alig várom a cont... ♥-♥
Ja, és akinek van kedve kérdezzen az új ask-omon, mert minden kérdezőnek egy gyors skiccel válaszolok:
http://ask.fm/HimitsuHime

Na, pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése