2013. december 23., hétfő

Dzdzdzdz

Azt hiszem eljutottam erre a szintre is. Fanblog rólam... Köszönöm, Sobeit! xD Ismét tanúbizonyságot adtál elborult elmédről, de azért még szeretlek. :'D
http://kykkysta-blog.blogspot.hu/
Bár olvasván a történeted (amit még itt nem publikált, csak nekem volt szerencsém olvasni) egész jól összehozod a dolgokat ebből a blogból és például a barátnőim neveit is frappánsan átalakítottad. xDDD
És hogy még fokozzam a dolgokat, újabb kykkysta lépett be hozzánk Itachi személyében. Nyüssz. ><"
Komolyan lassan nagyobb személyi kultuszom lesz, mint Józska néninek. xDD

Amúgy változatlanul nuku ünnepi hangulat, egyedül a minden évben leadott Bridget Jones naplója emlékeztet arra, hogy holnap Szenteste lesz. >.< Aztán 26-án jópofi vizit mamánál a rokonokkal. Anyuval megbeszéltük, hogy a HellBunny-s szoknyámban, fekete koponyás pólóban, fekete kesztyűben, halálfejes nyakláncokkal, dögcédulával vonulok be, hogy szórakozhassunk az arcokon. Nyufufufuuu.


Amúgy végre kb. 4 hónap után meggyógyult a piercingem, szóval majd venni akarok újat bele. Arra gondoltam, hogy veszek egy vörös köveset ha valami olyan helyre megyek, ami alkalmi. (bár már az is vicces, hogy ilyeneken vagyok el, hogy alkalmi piercing XDDD) És akarok egy olyat, aminek a végén a gömbben kis koponya van. Az olyan cuki *o*/ez most nagyon témába vágó gondolatmenet volt, taps, Kykky!/


Amúgy észre vettem, hogy rohadt sokat használom az amúgy szót. Ezt ki kell küszöbölni! xDD

Ja, tegnapi kedvenc jelenetem:
Kinézek az ablakon, az udvaron van egy szalonna sütő téglából építve és Edward (kutyám) vígan benne csücsül és tök jól elszunyókál benne. Oda hívom az ablakhoz a szüleimet és ott röhögünk rajta, ő meg csak bamba fejjel néz ránk, mintha mi lennénk a hülyék. ♥ ><

Eto... ma ilyen zakkant kedvemben vagyok. :'D Neki mentem az ajtónak is. :')

Hmmm... azt hiszem ennyi lenne mára.
Oyasumi ^3^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése