2013. december 27., péntek

Karácsony vagy mi a szösz ._.

Yo!
Talán ez volt életem legsilányabb karácsonya. Az időjárás, a kedvem és úgy minden vagy is pont az hogy semmi nem volt karácsonyi. Apuval összevesztem (sosem szoktunk) aztán úgy eltelt az egész. 24-én jöttek mamáék vacsira. Előzetesen megbeszéltük, hogy most nem lesz nagy ajándékozás, mert már mindenki megkapta múlt hónapban az ajándékát (mikor még jobban volt rá pénz). Ugye én megkaptam Bambusz-chant, meg Kati mamától kaptam 2 vörös felsőt, anyuéktól egy vezeték nélküli egeret és egy fabábút, ami ahhoz kell, hogy a mozdulatokat le tudjam rajzolni és ne kelljen magam fényképezni a tükörben. xD
Az étel finom volt, mindenki jól bezabált. Mert itt már szó sincs evésről. Az ember akkor is eszik, mikor nem éhes és azt veszi észre, hogy hízott 3 kg-ot. .__. Bár mivel a betegségem miatt most amúgy is fogytam egy csomót, sokat nem jelent, csak örültem, hogy kicsit könnyebb vagyok, bár tényleg nem ilyen áron... .__.

Tegnap Kati mamáékhoz mentünk ebédre, mert papa ebben a hónapban lett 70 éves. A rokonok jól kiakadtak a kinézetemen. (bár egészen visszafogtam magam). Öregkereszt anyu egész nap rondán nézett rám és méregetett. Beszólt a piercingem miatt is. >< Meg hogy az nem fáj? Hát már 4 hónap után nem xD.
Dögunalom és jópofizás. .___. Segítettünk mamának elmosogatni. Aztán ugye annyi új információval lettünk gazdagabbak... Megtudtam kinek hol viszket a műtéti heg helye, kinek mikor kell pisilnie és hogy fosta össze magát mama egyik rokona a belgyógyászaton. ._____. Micsoda izgalom, micsoda kaland! Komolyan, szerintem az ilyen helyzetekből készülnek a hollywoodi akciófilmek. ˇoˇ'

Bár nem csak ez volt a baj. Végig feszültnek éreztem magam, a gyomromba is beleállt az ideg. Papa 70. szülinapja tiszteletére úgy berúgott, mint az állat. Soha életemben nem láttam még ilyennek. Egyszer sírt, máskor meg múlatott. Ő egy olyan ember, aki elfojtja az érzéseit, de most puszilgatott meg ölelgetett. Teljesen kikészültem. Meg ugye kötekedett is és életemben először fordult velem elő, hogy ettől a kedves, kissé bohókás embertől megrettentem.
Meg ugye mivel szívbeteg és cukorbeteg így nem is nagyon ihatna. Minden reggel kb. 10-13 szem gyógyszert vesz be. Ezért nagyon aggódtam érte. Későn is értünk haza, mert mindent elpakoltunk.
Úgyhogy egy jó ideig nem akarok rokonokkal együtt ilyen sokáig lenni. ><"

Egyedül az vigasztal, hogy holnap Dércon. Végül rávettem magam és beneveztem a cosplay versenyre, noha nem nagy szám a cp-m, mégis.... Csak lesz valahogy. xD Biztos lesznek az enyémnél gyengébbek is. Remélem... ><

Ez az év nem volt valami túl pompás, bár ha azt nézzük, hogy már 3 nagy animés rendezvényen is részt vettem, voltam Grenma és AFC koncerten, felkerült a mangám AnimeAddicts-ra és még sorolhatnám, akkor egészen mozgalmas és kellemesnek mondható volt.

Komolyabb évösszegző bejegyzést később olvashattok, holnap jövök a Dérconos beszámolóval is és Sobeitnek beígértem egy történetet a Shinigamivá és a Himévé válásomról XDDD
Búcsúzóul az általam festett karácsonyi ajándékok:

Pá! :)

4 megjegyzés:

  1. De jó ez a kép! :D
    Az animeaddicts-os mangáról csak én maradtam le? :O mi-hol-mikor?

    És juj, nagyapáink úgy tűnik nagyon hasonlót tettek... ő is ivott, bár nem sokat.. és ő mondjuk már 77 (?)
    de amikor átadta az ajándékot akk konkrétan megfogta a fejem és elkezdett sírni, mikor mondta h "boldog életet" stb. meg h én vagyok az egyetlen kislány akit közel engedett a szívéhez... szóval akkor az emlékek meg a múlt miatt sírt... de nagyon fura volt, még sose ríkattam meg embert úgy h nem is csináltam semmit...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! ?D
    Ööö.. itt a link XD : http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?manga.3707

    Igen, nálunk is kb. ez volt. Szerintem az én papámból csak a pia sírt xD Már annyit ivott, hogy a szemén jött ki. :/ Engem pedig megölelt (életemben egyszer sem ölelt meg) és a másik két unokája előtt bőgött nekem, hogy én vagyok a legkedvesebb számára. O.o
    Fura minden esetre. .___.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez bók volt, igen ;)
      Kösz a linket, majd elolvasom :)

      Nálunk nem sokat ivott, csak sok dologból picit...meg alapból se volt túl jól (fáradt volt, nem érzi jól magát az utóbbi időben)
      x"DD az úgy jó xDD

      Oh és cukik lettek a madarak :3 az első tetszik legjobban ^^

      Törlés
    2. Tudom, a kérdőjelet véletlenül írtam xD
      Nm, oké :D

      Értem :/
      Ja XDD

      Köszii :D Nekem is XD

      Törlés