2013. december 31., kedd

Évösszegző-2013 (mert ilyen is kell xD)

Boldog új évet mindenkinek!
Remélem jó évetek volt és a következő még jobb lesz.
Már elmondhatjuk magunkról, hogy tavaly túléltünk egy világvégét és ebben az évben sem haltunk ki. :'D
Mozgalmas évet tudhatok magam mögött, talán az egyik legeseménydúsabb volt eddig. Háromszor voltam conon, noha csak egyszer mentem pestire, de mégis örülök, hogy ilyen kisebb rendezvényekre is eljutottam, mint az Oszake vagy a Dércon. Voltam AFC koncerten, ahol szereztem autogramot és még Tomival is fényképezkedhettem. :D
Legjobb élmény a The Grenma koncert volt, hisz Csongi ott állt előttünk 1,5 méterre, ráadásul megküzdöttünk érte, de van egy Grenmás dobverőm. *-*
Átéltük a legbolondabb március 15-ét, amikor havat melegítettünk a fürdőkádba, hogy legyen vizünk. xD
Ért néhány szerelmi csalódás, de kihevertem és most boldog vagyok... :3
Jól szórakoztam a barátaimmal és egyre többre teszek szert.
Chateltem Fekete Danival, küldtem neki hajat (bár mint Kitsutól megtudtam, Danci forrtyog a dühtől, mert haverja benyelte a tincseket és nem lehet elérni xD T_T)
Készen lett életem első befejezett mangája, amit az AnimeAddicts-on is publikáltak, ahol egész jó visszajelzéseket kaptam. :)
Megvolt az akkori 9.C. első osztálykirándulása, amin végül semmit nem csináltunk, mert zuhogott az eső, de a társaság miatt ez volt életem legjobb osztálykirándulása. :D
Sőt, még a tv-ben is szerepeltem a Kalandjáratban és múltkor Hachi leállított, hogy épp TV2-t néztek, amikor látták, hogy benne vagyok a tv-ben. xD Ch, tiszta hírességgé váltam. :'D
Elbúcsúztam Rozitól és helyette Gazsi az új gépem, megkaptam Bambusz-chant, az első digitalizáló rajztabletemet, amivel nagyon jól kijövünk és imádok vele rajzolni. :3

Habár nem volt felhőtlen az év. Pánik rohamaim voltak, most is van valami betegségem, amiről nem akarok írni, Floval csúnyán összevesztem, Chivel is egyszer összecsattant a banda, a karácsony rossz volt, de szerencsére nem nőttem. xD
Végül az utolsó napokban rám talált a szerelem, szóval mindent összegezve igencsak jó évet zárhatok. :D

A blog, mint olyan nem sokat változott, talán annyi, hogy elmúlt 1 éves és ha a Kykky-blog.eoldal.hu-t is hozzá számoljuk, akkor már a 2 éven is túl vagyunk. :D És ez a 188. bejegyzés (Y)
Köszönöm a csaknem 6700 látogatót és a 13 feliratkozót, a hozzászólásokat és a szavazatokat.
Apropó, szavazás!
Ugye kérdeztem, hogy melyik 2013-as design tetszett a legjobban és nagy fölénnyel nyert a legutolsó, 7 szavazatból 6-ot kapott és egyet kapott a V.011-es design is.
Még egy fanblog is lett az enyémből. :'D Lol.
Azt hiszem ennyit erről az évről dióhéjban. :)

Bővebben a szilveszteremről és egyébről a következő bejegyzésben olvashattok!
(bocsi, hogy csak most írok, ezt a bejegyzést még múlt évben elkezdtem írni, de nem fejeztem be és nem tettem ki időben, de 2013.12.31-re időzítem :P)

B.Ú.É.K.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése