2013. december 29., vasárnap

Életem eslő cosplaye és DérCon


Üdv!
Tegnap volt a várva-várt Dércon, bár kissé tartottam tőle és nem is alaptalanul. A szervezés széthullott(ha lehet ezt a dolgot szervezésnek csúfolni), a karaoke és a Just Dance sem ment zökkenőmentesen, mert a projektorok tönkre mentek, a cosplay verseny csúszott, a technika ördöge kifogott a szervezőkön és nem volt a felének bevonuló zenéje, nekem rossz képet tettek be az elején, a zsűri tutyimutyi volt, állítólag a sushi is rossz volt és a Harry Potter kávézóról sem hallottam túl sok pozitívumot. xDDD
Ráadásul mikor beszálltam a kocsiba elszakadt a ruhám, szóval Kitsu megmentett a tűjével és a cérnájával. Örök hála, Kitsu ♥ :'D 
Egyedül a társaságot élveztem, kb. 150-en voltak és nagy részüket ismertem, hisz fele a Megyóba jár vagy Danime-s. :3 Minden bakit leszámítva jól éreztem magam, az embereknek tetszett a Juvia cosplayem. 2 főszervező is rám szállt, az egyiktől komolyan féltem. Egy srác meg csak úgy odajött, mondván, hogy ő imádja Juviát, megölelt és ment tovább. >< Mondom okéééééééé. :'D
A végén több szuper cp-sel is megismerkedtem, voltak iszonyat profi munkák. Floci nyerte meg a versenyt a BRS cp-jével. :D 
Itachival és Sasukéval is nagyon jól éreztem magam. Itachi egy nagyon kedves srác. :3 ♥

Többet nem is tudok elmondani, lényegében ennyi volt. Nem volt nagy durranás, de elsőnek szerintem tökéletesen megfelelt.
Képeket csak újév után tesznek fel, amiket csináltunk meg elég bénák lettek.
Szóval képek később várhatóak.

Egy közös kép a cp versenyzőkről:
(mindenkinek iszonyat beszívott feje van, de szerintem az enyém a legdurvább xD)


Egy kép rólam, alias Juvia Loxer cosplay:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése