2013. december 10., kedd

Bent alvós est #2

Yo!
Még mindig álmos vagyok a péntek miatt, ugyanis bent alvós est volt a Megyóban. Nem sok kedvem volt menni, de végül nem bántam meg, hogy elmentem. Bogiékkal egy hatalmasat pingpongoztunk, aztán Chi levert minket kétszer is csocsóban egy kézzel. Mert ugye be volt gipszelve-ráadásul a jobb!- keze. xD
Közben ment a zene. Legnagyobb örömünkre rockot is játszottak, de volt raptől kezdve minden. Floval, Chivel és Bogival beültünk egy horrorfilmre. A Mamát néztük. Egy srác ijesztgetni próbált. Nem sikerült. Még csak meg sem lepődtem, mikor felbukkant a feje a pad alatt. ><
Aztán kimentünk mert zajoltak hátul és idegesítettek.
A kivetítőn Just Dance ment. És addig rángattak, amíg én is be nem szálltam. Nem vagyok egy nagy táncos, sőt utálok táncolni, de jól érzetem magam. Igaz, a felét nem láttam a mozdulatoknak, mert nem volt rajtam szemüveg, de mi jókat röhögtünk és ez volt a lényeg. xD Aztán csak hamar hajnal lett. A végén már olyan szinten voltunk, hogy mulatósra is táncoltunk, 3 -körül kitalálták, hogy vonatozzunk. Szerintem egyedül csak Bende élvezte az egészet. xD Aztán 4 körül karaoke is volt. Egy srác, aki nem mellesleg az egész estét végig táncolta de nagyon durván, elkezdett énekelni. A társaság fele már ki volt ütve. A tesiteremből hozott matracokon feküdtek egymás hegyén hátán, ez a gyerek meg ott énekelt. Aztán egy órácskára én is beadtam a kulcsot. Elterültem Flo és Éci között, mint a krumplis zsák és arra keltem, hogy egy Pokolgép szám megy. Ezután felálltunk Bogival és elkezdtünk headbangelni. Odajött Bende és ő is rázta a nemlétező haját. xD Ott magyarázta, hogy mi az ő emberei vagyunk és így kell ezt csinálni. Eközben a többiek felkeltek és érdekes látvány tárulhatott a mi jóvoltunkból a szemük elé, amikor hajnali 4-5-körül hárman headbangelünk és én hálózsákban ráadásul! xDDD
Ezután 6-kor ébresztő volt. Egy király zenével keltették a jónépet. XD

Úgy kiugrottak az "ágyból" mint ahogy az elő van írva. Ha nem jelentették fel legalább 50-en a sulit csendháborításért, akkor én férfi vagyok és JB a nevem. ><"
Reggel adtak Three Days Grace-t, Pierce the Veilt, Asking Alexandriát. :3 Imádom ezt a sulit ♥
(Éjszaka ment BvB és Bring me the Horizon is. )

Ezután valahogy felmosták magukat a padlóról, jöhetett a takarítás és ezután 8-tól suli. .__. Ember nem volt belőlem. 11-ig kellett volna maradni, de ellógtam 10:30 után, mert úgy éreztem, hogy összeesek. A buszon nyitott szemmel aludtam és minden kiesett a 20 perces útból. Igazából arra sem emlékszem hogyan másztam haza. xD
De jó volt. Hangulatos. Csak nem győzöm magam kialudni. Bár most 23:34 van, de mentségemre legyen, holnap nincs első órám.
Amúgy ezen a rajzon dolgozom jelenleg. Már csak a háttér van, ami kidolgozásra vár.

Ennyi lennék.
Pá! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése