2014. január 7., kedd

Úgy mostanság... :)


Yo!
Tudom, nem írtam az új évben. :"D Ehmm.... Most pótolom.
Gyászolom a szünetet, kissé nehéz visszaszokni 2 hét intenzív tunyulás után. Viszont a szilveszterem egész jó volt. Floéknál voltunk. Igaz, eredetileg az volt tervbe, hogy kimegyünk a főtérre korizni, de aztán rájöttünk, hogy nem férünk oda. xD Szóval Floék maradtunk és Monopoliztunk. :"D Lol. Életemben nem játszottam még ilyet. Jó, most nevessetek ki, de nekem sok minden kimaradt az életemből. Egyke gyerekként nem igazán tudtam kivel társasozni, anyuék meg rühellik az ilyesmit. xD Egy idő után rohadt unalmas magaddal vagy a Barbiekkal kártyázni. ˇ__ˇ xD
Még piromániáskodtunk is, mert Chii hozott tűzi játékot meg ilyen cuccokat. Jóóó volt :3
Aztán át Just Dance-ltük az éjszakát, persze éjfélkor koccintottunk stb.
Végül reggel 7-kor feküdtünk le aludni :"D 3 óra lehetett mire haza másztam. Az utcában 2 bácsinak délután 2:30 körül simán jó reggelt kívánok-ot köszöntem. xDDD

S mint már mondottam, nem rég végre eltalált Cupido nyila. :'D Itachival tök véletlenül ismerkedtünk meg a neten és már Dér Conon is találkoztunk. Aztán valahogy egymásba szerettünk. :) ♥ Szombaton megyünk randizni. Juppíííí ><  Még dalt is írt nekem a drága. :333
Ezt neki rajzoltam (igaz, majd csinálok egy másik verziót, mert elrontottam ezt-azt rajta Q_Q)


Nos, szerintem a szerelmi életem nem igazán tartozik senkire, szóval nem akarom ezt jobban fejtegetni. Legyen elég annyi, hogy nagyon szeretem. :3 ♥
Kissé most rózsaszín köd van körülöttem. Nem tudom, hogy ezt hogy hoztam össze, de tegnap röpi után kezemben a labdával át akartam bújni a háló alatt és egyszer csak lefejeltem a labdát, aztán beleakadtam a hálóba és seggre estem. xD Szerencsére csak a fél osztály látta. XDD Napi Risa. :'D

Nosööö... kedvenc angol tanárom ma úgy köszöntött, hogy "Na mi van te kis kék hajú?". WTF fej. .__. Ez öcsém nézi a profilképem. xD Jó, ismerősök vagyunk, de akkor is XD
Aztán elrontottam valamit órán és rákoppintott a fejemre. ._. Aztán meg óra után mondta, hogy örül, hogy jobban vagyok, mert hiányoztam már neki az órákon. Hááát okéééééééééé O______O

Ja, amúgy mutatok képet a Dead Master pareszomról:
Mára azt hiszem ennyi. 
Legyetek rosszak! Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése