2014. február 2., vasárnap

"Két lábbal a földön állva, két szemmel az égre nézve"

Konnichiwa minna! ^3^
Gondoltam adok életjelet magamról, januárba csak egy bejegyzést írtam, pedig igazából rengeteg minden történt velem...Velünk :) 
Itachival 29-én voltunk egy hónaposak :3 Elszállt ez az egy hónap. Gyorsabban, mint hinnétek. Persze csak így visszagondolva. A hétköznapok csiga tempóban vánszorognak előre és csak szombatonként szárnyal az idő szél sebesen. 
Igen, ezt is megéltük kedves olvasóim! A blog és életem történetében először jelenthetem ki, hogy igazán szerelmes vagyok! ♥ *nagy levegő, kifúj, örül, hogy beismerte*
És tényleg igaz, hogy csak ilyenkor nyernek értelmet a dalok, ilyenkor romantikus a hóesésben állni ( megjegyzem utálom a havat, tél a legdepisebb időszakom) és reggelenként vidámabban kelek fel. Nem zsörtölődöm annyit, magamhoz képest viszonylag színesebben öltözöm xD 
Wáh, mit művel ez az ember velem >< ♥
Jó-jó nem akarok ennyi szerelmetes maszlagot írni, mert kitértek a hitetekből és megszűnik a Kykkysta szekta. xD De...de... Kjaaaa >o< 
Minden esetre ritka a mai világban, hogy ennyire rendes legyen egy srác. :) Nagyon meg kell becsülnöm Őt. Nyufufufufufuu :3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hmmm....hmmm... hamarosan Grenma koncert *Q* 
Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a Breaking Benjaminra és a Bring me the Horizon-ra is. Meg az Asking Alexandria is még nagyobb kedvenc lett. Jó, ez most éles váltás volt, de ha belelendülnék az Itachiról való áradozásba, akkor egyrészt nem tudnám befejezni és ez egy végtelen bejegyzés lenne, ami nem is rossz ötlet, csak ez nem lehetséges. :( Bár... végül is shinigami vagyok... Na, majd egyszer :P 
Másrészt megköveznétek xDDDD Nyufufuufu.




Amúgy eléggé melankolikus hangulatban telt ez a hétvége, mert igaz, hogy pénteken találkoztunk, de szombaton nem mehettem és ez olyan rossz... T___T Szóval naggggyon harapós kedvemben voltam ma. Meg tegnap is. xD Pedig az imént ecseteltem, hogy mennyire megváltozott a hangulatom. De az Itachi elvonási tünetek gyorsan jelentkeznek és rosszabbak, mint a Heroin elvonásakor jelentkező tünetek. Hmmm... alma.... együtt érzek veled Ryuk! >< .____.

Szóval ma inkább olvastam. Borbély Szilárdtól a Nincsteleneket. Nekem nagyon tetszett. Márti néni szerint túlságosan is negatív és depresszív, szerintem csak életszerű és teljesen hihető. Ilyen volt az élet akkoriban és most is kemény egyeseknek. Nagyszüleimtől hallottam sokkal rosszabb történeteket is ebből a világból. Bár lehet csak én vagyok ilyen. xD Sok dolog van, ami nem tud meghatni. Vagy ha meg is hat, az nem tart túl sokáig. 
No, megyek folytatom a Passióm xDDD
Jó éjt emberek! :3
Egyetek sok tőtöttkáposztátttt! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése