2014. február 28., péntek

Keresőszavak óóóóó yeah xD

Yo!
Mivel itthon tunyulok és átaludtam a délutánt meg majdnem az egész délelőttöt is, most egész tűrhető állapotban vagyok. Mondjuk lazán szinkronizálhatnám Darth Vadert mindenféle hangeffektelő kütyü nélkül. :'D
Szóóóóval kicsit nézegettem a blog statisztikáját és megakadt a szemem néhány érdekes keresőszavon:
"az emberben elkattan valami": Rákerestem és tényleg kihozza a blogot, a Soha nem késő... bejegyzést ráadásul 1. helyen. Fuck yeah ><
"miért nézik le az animéseket": Lenézik őket?! Rám mindenképp felnéznek, pedig animés vagyok :O És 175 cm... :'D
"sasuke kigyo": Hát dicsak, ez nagyon kígyó! Fogalmam sincs mit érez az, aki Sasuke kígyójára keres rá. Biztos jót érez...
"szadista történetek": Hmmm... ;) Pedig eskü csak 1 ilyen bejegyzés van és ezzel minden hónapban találkozom a statisztikában xDDD
"szerelmes rajzok": Konkrétan 1 db ilyen van fent blogon és az sem egy hűű de nagy szerelmetes alkotás. :O

"szép rajzok barátoknak": Óh, köszi a dicséretet :$ Viszont barátoknak nem szoktam rajzolni :|
"adam lambert vámpiros történetek": Mikor még adamista voltam, akkor esett róla szó a blogban, ezt még meg is értem. De vámpíros történet? WÁT?! XD Nem elég, hogy meleg, zsidó, pop énekes még vámpír is legyen? Nem akarnak kicsit sokat a rajongók...? xD
"20.rész:" Miért nem a 21.rész? :O Te még csak a 20.-nál tartasz? Szégyen :(
"reatrdált": Viccet félre téve Google képkeresőben tényleg kidobja erre a  szócskára az egyik közös képünket Floval. Ez mindent megmagyaráz. ˇˇ Ezért nem jó, ha mással fényképezkedsz :S Még rólad is hibás következtetéseket vonnak le...:'D
"nezumi fejezetek": Rágcsálókról is írok, ráadásul japánul? :O Most ne mondjátok, hogy nem terjed ki a blog témája széles körben xD

Úgy ennyi gyöngyszemet találtam. >< Istenem, az emberek mikre rá nem tudnak keresni... xDD

Viszont mostanában egy valami nagyon zavar:
Alig találok jó animéket. Azok, amik körül nagy a hype alig jönnek be. Jó, beismerem teljesen magával ragadott az Attack on Titan, de a Magi például szerintem unalmas (jó, most sokan meg akarnak majd keresni és kinyírni xD Mikor ezt benyögtem múltkor xaton, akkor asszem Víp egyből bannt adott xDD ♥) SAO addig tűrhető, amíg nem megy át béna szerelmetes tündérkés maszlagba (ami kb. a fele vagy kevesebb, talán a negyede), Kill la Kill-t csak akkor kezdem majd el, ha lefordítják szóval arról még nem tudok nyilatkozni.
Lehet csak én lettem túl kritikus az évek alatt, de mintha a színvonal történetileg egyre lentebb kerülne és csak a grafika, a fanservice és a hű de fantazmagólikus elemek, a 20 részig tartó epic harcok számítanának. A karakterekkel egyre nehezebb azonosulni (néhány kevés kivételével). Például az Attack on Titan karakterek szempontjából egy nagy 0. Olyan sokan vannak (ami nem lenne baj, hisz mondjuk a Narutoban vagy a Fairy Tailben is népes a szereplő gárda és még is rengeteg olyan szereplő van, akiket nagyon szeretek és közel állnak hozzám) és mindegyikre annyira figyelni akarnak ennyire kevés részen át, hogy mélyebben nem igazán láthatunk a lelkükbe. Nem szeretek különösebben senkit. Inkább csak a történet fogott meg benne. A karakterek közötti viszonyok sem túl jelentősek, legalább is szerintem. De most nem azért vagyok itt, hogy anime kritikát írjak. Csak kezdek elkeseredni. :(
Pedig istenem, milyen jól esne egy új, izgalmas, megindító anime.

Bár hogy valami pozitívat is mondjak, a múlt héten végül megnéztem a 2012-es Sakamichi no Apollon-t és olyan szinten csalódtam pozitívan, hogy talán az animézéssel eltöltött bő 6-7 évem alatt nem ért még ekkora meglepetés. Egy mind grafikailag, mind történetileg és karakterek szempontjából kimagasló mű, ráadásul csodás zenei aláfestéssel. Noha a jazz nem az én műfajom, de nagyon élveztem. Csak azt vettem észre, hogy tátott szájjal figyelem az eseményeket és nem tudom abba hagyni a nézését. Tetszett a karakterek közötti állandó feszültség, néhol egész életszerű volt. Persze értek kisebb csalódások is, mert nem mindig minden jó, ha a vége jó és ezt pont az animék mutatták be nekem. Viszont nagyon tanulságos, vicces, érdekes és megkapó, még ha eleinte csak egy szimpla zenélgetős, szerelmes animének is tűnik. Mert alapjába véve az is, néhol kicsit háttérbe szorul a zene, de aztán még is ez az, ami összehoz mindenkit, ez a közös pont. Végre valami, ahol az emberek nem akarnak mindenképp sztárokká válni, lehetetlen helyzetekbe kerülve bekerülni a szórakoztató iparba (pl. Kilari .___., Skip Beat -.- )  hanem csak élvezik azt amit csinálnak és ennyi. :D És ez olyan csodálatos. ^^
Persze ennyit áradozni egy romantikus, zenés animéről kissé idegen lehet tőlem, de még is annyira megfogott, hogy ritkaság számba megy az ilyen. Főleg mostanság... xD
Nyah, jó. Abba hagytam xD

Közben AA-n új áldozatra bukkantam: HAL :D Nah, majd holnap... :D
Ennyi lettem volna mára. Szerintem még kicsit sok is :P
Pááááááááááááá :3

2 megjegyzés:

  1. (Amúgy azért jön ki a képetek, mert azt írtad h "retardált Dumbo" meg a bejegyzés címében is ott van h retardált :D)
    És amúgy /túl sokat használom ezt a szót,ejj.../ szóval én mostanában nem igazán nézek animéket :( Sőt, már vagy 4 hónapja nem néztem egyet se, ha nem több...), mostmár inkább tv sorozatokat nézek nagyon... Mert már nem nagyon volt olyan,ami hú de megfogott volna :( Max a Fairy Tail, de mióta ott szünet van...:/
    Ebbe az animébe majd talán belekezdek (szeretnék visszaszokni rájuk..) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Igen, tudom. Csak vicces és ezért meg kellett említeni :"D)
      Kezd bennünk kialudni az animés láng T_T Erre gyorsan kell vmi gyógyszer... Sajnos nem nagyon adnak ki mostanában ilyen animét, ami ezt orvosolhatná. :/

      Törlés