2014. február 5., szerda

Impresszionistáskáskáskodtam xD

Guten Abend!
5-körül estem haza rajz faktról és fél10-ig tanultam. xD De köszönöm, jól vagyok. :'D
Ma szuper feladatot talált nekünk Attila bácsi. Hasonlóan kellett festenünk, mint az impresszionistáknak. :D Ugye a lényeg az volt, hogy a formáktól kicsit elszakadva a foltokra és a színekre koncentráljunk a komplementer színpárokat( kiegészítő színek, a 12-es színkörben egymással szemben elhelyezkedő színek, amelyeket egymással össze keverve közép szürkét kapunk, ami nyugtatja a szemet) alkalmazva.
Továbbá az impresszionisták a pillanatot ragadták meg, a fény vibrálását. Tiszta színekkel dolgoztak, tehát keverést nem alkalmaztak, így nekünk is így kellett cselekednünk. Vízzel nem hígíthattuk a temperát.
És ez lett 3 órányi pingálás eredménye:

Így elnézve annyira nem tetszik, bár kicsit csálén fényképeztem és este, lámpa fénynél, szóval a színei már ekkor meghaltak szegénykémnek. :'D
Barna csak ennyit mondott rá: "-Olyan ijesztő, mint te magad!"
Köszi ><
Viszont Attila bácsi megdicsért. A fejemre tette a kezét, azt mondta: "-Szép munka volt, haza engedlek!" És 10 perccel előbb eljöhettem faktról xD De ez nagy dolog :O *-*
És mutatott egy iszonyat jó festőt. A neve Sargent. Valami elképesztő az ürge *-* Realisztikus és egyszerre impresszionista. Az akvarell képeitől pedig a hideg borzogat. Igen, a szívem csücske technika az az akvarell és az ő képei... *---* Hűűű :O Annyira "megkívántam" most az akvarellt :D (értsd jól xD)
Ez a jelenlegi kedvencem tőle:

Egyszer én is így szeretnék tudni festeni *w*








No, ennyi lenne mára a művészi cuccokból ><
Szegény Itachi , Chi , Flo is beteg :( ♥ Jobbulást nekik!
Pá :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése