2016. június 24., péntek

Bankett

Yo minna!

Tegnap megígértem, hogy beszámolok az esti bankettről. Én igazából tökre vártam, hisz ez az utolsó alkalom, hogy így együtt van az osztály. Az 5 éves találkozónkra ki tudja ki fog tudni eljönni, hisz nagyon szét fogunk szóródni az országban, de akár az is lehet, h valaki külföldre megy.
Szóóval beszámoló következik:

A tegnapi bejegyzés után jöttek haza anyuék. Nagyon büszkék  voltak rám a bizi miatt, meg a másik miatt is, hisz a sulisat is kikaptuk. 4,8 lett az átlagom, matekból és persze bioszból csak 4-es lettem. De kaptam 3 dicséretet, szóval megvolt az örömködés és a sírás része is. A legrosszabb az,hogy pont az nincs itt velünk, aki a legjobban örülne neki anyuék mellett. A másik nagyanyám meg le se tojja, hogy megvan-e az érettségim. Azt hiszem nem az én tisztem őt felhívni, hogy hahóóó, tudom, hogy nem érdekel, de egyébként leérettségizett a legnagyobb unokátok.. -.-
Naa mid1, ez csak egy kitérő volt.

Aztán vacsiztam egy keveset, anyu befonta a hajamat, ami egyébként az évek során akkorára nőtt, hogy leér a derekamig. Ami nem látszik teljesen, mert göndör, de így van. Emlékszem, amikor 5 éve elkezdtem ezt a blogot a vállam alá ért valameddig. xD
Aztán elkészültem, gyors és viszonylag meleg tűrő smink és indulás. :)
Mire eljutottam a buszmegállóig addig megolvadtam. Szerencse, hogy volt nálam legyező, pedig már este 7:30 volt. ._.
A buszvégen összefutottunk Écivel és Szandival. Vártuk volna még Gabit meg Faragót, de későn indultak el és azt mondták, hogy menjünk.
40 perces séta után megtaláltuk a Calico nevezetű éttermet és a pincér fel is kísért minket az emeletre. Szép hely volt, igényes és tetszett a berendezése. Csak egy baj volt: az egyik klíma berendezés elromlott, így csak 1 működött. Ami kb 40 embernek édes kevés volt. Folyt rólunk a víz, de szerencsére a legyezőm engem megmentett.
Beszélgettünk egy kicsit és hozták is a kaját. 2 fős tálakat lehetett rendelni, mi Écivel ettünk egyet.
Odahívtuk Attila bácsit is és tök jó hangulatban telt a vacsora. Sok mindenről beszélgettünk. Egyébként Floval, Écivel, Renivel és Fannival ültünk egy asztalnál. Gotha végül nem jött :(
A vacsoráig nem volt zavaró, hogy mindenki klikkesedett, mert azt hittük, hogy utána vegyülés lesz, de nem így volt. A tanárok külön ültek és most hogy menjek oda 5-6 tanárhoz, hogy halihóó, beszéljünk már egy kicsit... ._.

A többiek se nagyon álltak velünk szóba. Odaültünk Petráékhoz, de csak a szájukat húzgálták ránk. Úgyhogy el is jöttünk onnan.
Közben majd' szomjan haltam, mert egy 3 dl-es limonádé 480 Ft-ba került. Így is muszáj voltam 2-t venni, mert nagyon meleg volt és borzasztó szomjas voltam, de utána elfogyott és nem akartam több pénzt kiadni italra. Úgyhogy már a fejem is fájt a szomjúságtól.

Megbeszéltük Écivel, hogy ha nem lesz annyira jó, akkor a 22:40-es busszal elmegyünk és elkísérjük
egymást a buszvégre. 22:10-körül el is indultunk, ami elég későn volt, tekintve, hogy 40 perces az út, de hát ha sietünk elérjük. Mentünk egy darabig, aztán közölte velem, hogy van neki egy közeli megállója ő itt most felszáll. Hát...kösz. ._. A buszt már miatta lekéstem és 10 órakor tuti nem fogok egyedül átmenni a városon.
Úgyhogy visszasétáltam az étterembe, ahol már alig voltak, mert az osztály nagy része elindult inni egy másik helyre. ._.
Még beszélgettem ott egy darabig Renivel, a 2 Szandival meg Tibivel, de utána mindenki szépen elszivárgott és csak 3-an maradtunk.

Úgyhogy az apataxihoz folyamodtam, mert buszom az már sehol és senkivel nem tudtam volna elmenni a buszvégre. Kb. éjfél előtt értünk haza és hoztam haza egy kis kaját. Anyuék meg neki ültek és megették. xDD

Nem volt felhőtlen a hangulatom, nagyon nem így képzeltem el a tegnap estét. Hatalmas csalódás volt, de jobban belegondolva a 12.C nem hazudtolta meg magát... ._.

Hát, ennyi mára.
Végre 5 nap után ma láthatom Lacit. :3 ._.

Na sziasztok! (bocsi, kicsit hosszú bejegyzés lett xD)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése