2016. június 23., csütörtök

Hivatalosan is megértem! :O

Hali!

Ma végre megkaptuk az érettségi bizit, de azért az ofő még így utoljára is alakított egyet. Az elnök azt mondta, hogy csak 1-re kell bemenni, de a drága ofő tegnap kiírta, hogy délre mindenképp legyünk ott, úgy is hamar végeznek... Ahhaa... 1 után engedtek be minket a terembe -.-
Mondjuk én elbeszélgettem a többiekkel, csak ugye a buszozás a legmelegebbe nem túl kellemes, főleg ünneplő ruhában. -.- Mika Petivel is jót beszélgettünk. 11-re egészen megkedveltem. xD
Szóóval több, mint 1 óra várakozás után bemehettünk a bizottság elé, ahol megvolt a hivatalos szónoklat az életről, az eredményeinkről ésatöbbi.
Utána mindenkit egyesével kihívtak és felolvasták az eredményét. Megkaptam a bizit, az érettségit és egy csudááás Alaptörvény könyvet. :')
Ofő kedvenceit kiemelték, de németből Homolyáné nekem is adott dicséretet (♥). Csak ugye az volt fura, h mennyire el volt tőlünk ájulva első nap magyarból. Szandi is nagyon szépen felelt és az ő nevét sehova nem mondták, ami szerintem piszkosul igazságtalan. :<
Na, mind1, a lényeg, hogy végre megkaptam az érettségim :D

Mivel ez az én blogom és úgy se nagyon olvassa senki, ezért leírom az eredményeim, mert most boldog vagyok és miért ne? :D :D
Magyar 89% (5)
Matek 48% (3)
Töri 80% (5)
Német 88% (höhö..német és 88 XDDD) (5)
Rajz 84% (5)

Úgyhogy este meg is ünnepeljük a jó eredményt, mert szerintem az osztály nagyon szépen teljesített és tök büszke vagyok rájuk.:)
8-tól lesz a bankettünk és  még koccintani akarok Attila bácsival és Homolyánéval, mert velük nem tudtam és ők a kedvenc tanáraim. :3
Mert ugye a bizi osztás után volt koccintás pezsgővel és tök aranyosak voltak, mert gondoltak ránk is és mi Süsüt ittunk XDD

Az igazgató nagyon cuki volt, kihangsúlyozta , h mi örökké Megyósok leszünk és bármikor visszajöhetünk, sőt még az igazgató helyettes is mondta :) Én élni fogok ezzel a lehetőséggel és vissza akarok jönni ide tanítani. ^o^

Szóóval este buli, már tökre várom *-*

Holnap beszámolok róla.

Addig is sziasztok :)

U.i.: Thug lettem :D xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése