2016. június 22., szerda

Pár frissítés és egyéb dolgok

Hoho!

Milyen kis izgi. Ez a 290. bejegyzés! :O Elég durva azért xD
Kicsit frissítettem a blog tartalmát, mert el volt már hanyagolva szegény és most van időm foglalkozni vele. Design csere is kéne, de tökre tetszik ez a dizi, szóval még egy kicsit marad. :D

A frissítések:
♦Új menüpont: Top listáim
♦Bővítettem a Barátaim menüt
♦Kitettem a 2016-os rajzaimat a Rajzok menübe(ideje volt xD)
♦Új a Rólam menüpont. 5 éve írtam az elsőt, azóta rengeteget változtam és ezért úgy gondoltam, hogy meg kell már újítani . ^^
♦Lett egy pár új cserém is. :)

Igen, elég sok most a friss, aminek örülök. Hisz 4-5 év elteltével is szeretnék még alakítani a blogon.

Jó túl lenni az érettségin, de még a felvételi hátra van. Ami rajzból, művtöriből és elvileg pszichológiai tesztből fog állni. Érdekes lesz minden esetre.. xD

Végre megjött a nemzetközi nyelv vizsga oklevelem is. Nagyon kis modern, egy kártyát kaptam hozzá, ami igazolja, hogy B2-es ÖSD-t végeztem. Tök jó. ><

Tegnap megnéztem az Inu x Boku SS animét, amit elkezdtem én pár éve, de akkor az első rész után
rosszul lettem tőle és abba is hagytam. Most ráfanyalodtam és egészen tetszett. Az elején volt pár hányós rész, amikor Miketsukami bőgött meg nyáladzott. De a végére egész érdekes kis sztorit kerítettek neki. :) Szóval 7/10.
Azt hiszem az elkövetkezendőkben rengeteg időm lesz animézni és mangát olvasni, mert Lacival nem nagyon tudunk találkozni. Egyikőnknek sincs pénze, így a busz miatt ugrott az egész. Meg elég pipa is vagyok rá, mert nap közben nem nagyon beszélünk és este, amikor feljön Facere, akkor is tojik a fejemre. Jó, nem tudok sok újjal szolgálni, de azért tegnap kicsit sok volt, hogy fel se tűnt neki, h elmentem fürödni, mert 20 percenként odalökött nekem 1-2 szót. ._. Tudom, a játékok 1000x jobbak és izgalmasabbak nálam, de azért mégis csak a barátnője vagyok. :'D
Úgyhogy megint így állunk. Ez a nyár se indul sokkal jobban, mint a tavalyi.

A legrosszabb mégis az, hogy a barátaimmal se tudok találkozni, mert arra sincs pénzem. xD Hiába kerestem az egyik rajzommal, abból gyógyszert vettem és a holnapi bankettet kell belőle kifizetnem.
Úgyhogy 2-3 napos meló eredménye el is úszott a süllyesztőbe.
Most van 4 db megrendelésem, amivel szintén egész jó kis pénzt keresnék (bár a festéssel és rajzzal töltött órák számát nem merném megszámolni, mert akkor valószínűleg rosszul lennék, hogy milyen keveset kérek érte. De csak így veszik meg .. :'D) de majd szép lassan elkészülgetnek.
Ezt a 2 képet csináltam mostanában rendelésre:
 



Ha esetleg valakit érdekelne, itt lehet tőlem rendelni: katt-->

Megint egy negatív bejegyzés lett belőle. xD Magyar vagyok, nem tehetek róla :'D
Szerintem a nyáron lesz időm blogolni, szóval tuti láttok még a közeljövőben.

Báááj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése