2016. június 20., hétfő

A szóbelin túl, ahol a kurta farkú kismalac túr :D

Sziasztok!

Végre ezen is túl vagyok :D Na, de kezdjük az elejéről. :)
Pénteken egész nap csak irodalom tételeket tanultam és át is vettem 16-ot. Szóval szombat reggel korán keltem és megtanultam még a maradék 4-et. Aztán töriztem egy kicsit és indultam Laciék. Mert eldöntöttem, hogy akkor is találkozni fogok vele, nem megy rá az érettségire mindenem. Ha már az egészségem és az idegrendszerem egy kicsit megsínylette, de a kapcsolatom nem fogja. :)
A buszon is végig tanultam és miután felvettük a kérdezz-felelünk videónkat és Laci elkezdte a vágást, akkor is  tanultam mellette az ágyon. Elvittem 10 töri tételt és meg is tanultam őket. Büszke voltam magamra, hisz tudtam egyeztetni a szerelmet a sulival.
Aztán vasárnap hazajöttem és 5-től este negyed 11-ig még nyomattam a törti, a nyelvtant és a németet.
Úgy indultam el, hogy óóó, nem lesz gond, hisz ami kevésbé maradt meg az este azt úgy is át tudom olvasni. :D Lóbrét!  Az első 5 ember között voltam, akiket beültettek a bizottság elé felkészülni.
Némettel kezdtünk és én voltam a harmadik. A tanárnő először általános dolgokkal kezdte pl. mivel jöttem ma suliba, hánykor keltem, hogy vagyok, mik a terveim az érettségi után stb. Utána húzni kellett egy számot, ami egy szituációt jelölt. Fel kellett hívnom egy hirdetést, hogy zene órákat szeretnék venni. Az jól ment.
Utána kaptam 2 db tételt és választhattam közülük. Én a Das Wettert, azaz az időjárást választottam. Kicsit besegített a tanárnő is, de nem éreztem annyira jónak. Mégis, amikor ment kifele és én már egy másik tételt dolgoztam ki, akkor megsimította a vállam és mondta, hogy ügyes voltam. Ez jól esett, aranyos volt. :)

Ezek után egyből ki kellett húzni az irodalom és nyelvtan tételeket. Petőfi-A helység kalapácsát és a magyar nyelv 4 nagy korszakát húztam. Megörültem nekik, mert mind a kettőt tudtam. Erre tényleg 30 percem volt, mert ugye nem sokan voltak előttem, de kész lettem időben. Szépen elmondtam az irodalmat és a nyelvtant is és az ofő nem is kérdezett semmit. Megdicsért és már húzhattam is a törit.

Az USA kialakulását és a függetlenségi háborút húztam. Óriásimegagigaterra nagy segítség volt a 2 oldalas!!! forrás, amit kaptunk hozzá. Minden ott volt, csak szépen le kellett vonni a következtetéseket és pár új gondolattal kiegészíteni. A feleletre várnom kellett egy darabig, mert
előttem még gyorsan rajzból is leérettségiztettek pár embert.
Végre sorra kerültem töriből is. Elmondtam, kicsit belekérdezett, nagyjából jól válaszoltam és már jöhetett is az utolsó: a rajz.

Itt csak annyi volt a feladat, hogy be kellett mutatni a 8 db rajzot, amit előzetesen beadtunk egy mappába. A technikáról, az elkészítéséről kellett beszélni. Ez nem okozott nagy nehézséget.

És ennyi volt. 8-tól 11-ig voltam bent. Átestem rajta, érett lettem. Bár papíron csak csütörtöktől vagyok érett, addig még érlelődök egy kicsit a napon. :D
Nagyon boldog vagyok, hogy nem hiába gürcöltem 12 évig a tanulással, mert szerintem nem lett rossz és megérte. :)
Már csak az eredményt várom kíváncsian. ^^

Persze még nincs vége a megpróbáltatásoknak, 28-án lesz az egyetemi felvételim és az alkalmassági vizsgám is. (Y) Szép halál xD

Nos, addig is pá! Még jelentkezem. C:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése