2015. április 20., hétfő

Hétfő .__.

Halihó!
A tegnapi meg péntek és szombati nagy kiborulássorozatom remélhetőleg kicsit lecsillapodott. Habár még mindig nem tudom elhinni neki, hogy letenné a cigit. Sajnos e téren nagyon megrendült benne a bizalmam, ami nem túl jó, de egyelőre nem vagyok képes a cigi ügyben hinni neki.
Elvileg szerdán megyünk és békülős kajálást tartunk. Bár én még mindig haragszom és szerintem haragudni is fogok egy jó darabig rá.

Ma nagyon nem volt kedvem suliba menni. Tudtam, hogy nem sok értelme lesz a mai napnak, dehogy ennyire.... Művtörin az expresszionizmust vettük, mert a mi rajz csoportunk egy idióta projektben vett részt, ami nagy részt arról szólt, hogy miként hatott a művészekre a holokauszt és társai. Hát dög unalom volt, Attila bácsi még az első rajz óránkon is csak az elmélettel gyötört minket. Második órában is azt hiszem vmi képeket néztünk (kiesett, bocsi xD iszonyat unalmas volt) aztán 3. óra utolsó felében csinálni kellett egy plakátot és felírni azokat a szavakat, amiket a mutatott képek hatására írtunk fel. Mindenki nagyon örült, hogy vége van ennek a 4 gyötrelmes órának. A tesi egészen elment, első felében tánc próba volt. Utálok táncolni és béna is vagyok. xD A magas embereknek nem áll jól a tánc. Most képzeljétek el, ahogy egy zsiráf ugrál tütüben... Na kb. olyan nevetséges az is, ahogy én táncolok. xD Viszont alapból meg nem lesz olyan rossz. Azt hiszem. Bár már elfelejtettem amit tanultunk. Hahi .___.
Gabi, Éci, Lilla és az én alkotásom xD 


Társ ismereten meg Márta cseszett le minket. A szokásos dumájával. Nem kívánok róla több szót ejteni, ahhoz túl jó a blogom, hogy vele fertőzzem. xD Omg és holnap 2 kiállításra is elcipel majd minket. És KÖTELEZŐ! menni. Hogy tehet kötelezővé bármit, főleg ami délután van?! Ráadásul azt hiszi, hogy barokk zenét töltök a telefonomra, mert le akarja játszani a kiállítás kapcsán. Ami szerintem iszonyat nagy tajparasztságra utal, főleg, hogy a templomban van a tárlat... Nem vagyok hívő, de na...
És még jegyzetelni is kell, mert feladatot kapunk. És ha kérdezget a barokkról és nem tudjuk, akkor pénteken azt is beleteszi az archaikus kultúra, antikvitás, Biblia, középkor, reneszánsz cuki esszé közé. Nem hittem, hogy képes leszek egy tanárt ennyire utálni. xD

De legalább hamarabb eljöhettünk egy társ ismeretes röpdoga után. -.- Szóval már 13:31-kor le is tett a buszom a faluba.

"Csak én" rovat következik:

Egyik éjszaka hallom, hogy valami nagyot csattan. Nem igazán figyeltem rá. Még apa fent volt, szóval úgy voltam vele, hogy biztos eszik vagy fürdik. Hát nem igazán. xD Mentem ki a WC-re és még szerencse, hogy belenéztem a kagylóba. A WC fölött lévő illatosító ragasztója megadta magát és úgy döntött, hogy pontosan beleesik a WC-be. Tényleg mázli, hogy apa fent volt, mert nem tudom mivel szedtem volna ki. xD Hozott egy nagy csavarhúzót és azzal piszkálta ki és dobta bele a kukába. xD


Ez meg még pénteki kép. Nálunk ofőnél lehet egy virágos felelés mentesed. Na, mivel nagy feleltetést ígért aznapra és természetesen senki nem tanult (xD) ezért mindenki lement a közeli piacra a virágárus néni legnagyobb örömére, hisz az összes tulipánt felvásároltuk tőle. Én már egy pistikét vettem (az a kis pici rózsaszín virágú izé a fekete cserépben jobb szélen). Persze Márta egyből kiakadt és azt mondta, hogy jövőre nem lesz ilyen felelés mentes. Érdekes, tavaly is ez volt. xDDD
Pedig mi csak puszta szeretetből vettük neki. Semmi hátsó szándékunk nem volt. :( xD

Ennyi lennék mára. 
Pá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése