2015. április 10., péntek

Csak én... xD

Ahoy!
Konkrétan több mint egy hónapja nem írtam, ami valljuk be nem tesz túl jót a blog amúgy is alacsony olvasottságának. Bár nem is igazán volt miről írnom. Kudarcot kudarcra halmozok, nem vagyok túl kirobbanó formában. Ráadásul Lacival is rengeteget veszekedtünk mostanában. A tavaszi szünet elrepült, hát... Nem volt túl jó. Nem nagyon volt nap, hogy ne veszekedtünk volna. :(
Megint kicsit zaklatott vagyok, felkavart pár dolog és a gyógyuló seb ismét felnyílt. Nem sokat aludtam mostanában, kicsit ki vagyok már mind testileg, mind lelkileg. Papa még arra se volt képes, hogy húsvétkor lejöjjön meglocsolni. Kemény 2 ember locsolt meg. Az egyik apa volt a saját spray-mel, a másik pedig Laci. Anyuval is volt egy nézeteltérésem, szóval a szünet ismét kaotikusan, hullámhegyekvölgyek közepette repült el.
Jó lenne már egy nyugis, boldog hét. Nagyon örülnék neki. :'D
Laci beteg, úgyhogy ma sem találkoztunk. Ismét egyedül töltöm a péntekemet. xD Nem igazán van kedvem semmihez, de gondoltam megejtek már egy bejegyzést, ha úgy se tudok mit kezdeni magammal. :'D
Természetesen a madaras rajzversenyen is kudarcot vallottam. Ami nagyon rosszul esett, mert már nem azért, de szerintem az enyém sokkal jobb lett, mint azoké, akik megnyerték. Csak én mertem belevinni az egyéniségem. No, mind1. Már ezen túltettem magam.

Hogy kicsit aktuálisabb legyek, elmesélek pár bohókásabb sztorit a mai napomból:

1. Reggel 7:20. Állok a buszmegbe és várom a buszom. Drága nagyanyám még drágább barátnője egyből megtalált és elkezdte nekem ecsetelni az ő lábfájását meg minden kínját. Nem igazán törődtem vele, de őt sem igazán izgatta az, hogy figyelek-e rá. Egyértelműen rá se bagóztam. Alig aludtam az éjszaka, reggel van és péntek, ráadásul Lacit sem látom ma. Pont elég indok arra, hogy az egész világra magasról tegyek. Megérkezett a busz. Fel akart engedni, de hát nem engedhettem, hogy egy idős utánam szálljon fel. Meg aztán nem vagyok én oly ártatlan, hogy minden hátsószándék nélkül engedjem fel. Láttam rajta a "folyt kövi a buszon" fejet, így engedtem hadd menjen és szépen megvártam a következő buszt, ami ugyan 10 percet késett, de legalább békén hagytak. xD Gondolom ezt még vissza fogom hallani nagyanyámtól, hogy ugyan miért nem utaztam én az ő barátnőjével. Már alig várom. :'D ♥

2. Irodalom, 1. óra, ofővel. :D -.-
Ofő nagyban ecseteli, hogy ma osztályfotózás lesz, de felhívjuk a figyelmét, hogy az bizony hétfőn lesz. Csalódottan megrángatja a sálát, majd így szól:
-Hát ezért öltöztem én így ki?
Mire Faragó megszólal: - Miért? Tanárnő kiöltözött?
Ezen mindenki úgy elkezdett röhögni. xD Persze én is. Ofő egyből elkezdett piszkálni, hogy engem már csak a Facebookon lát mosolyogni, most meg bezzeg kiröhögöm. Hát na. xD

3. Szintén irodalom óra. Ofő belemerült az életéről és saját gondolatai megosztásából való monológjába, már elég unott fejet vághattam, mire benyögött valami nagy hülyeséget. Rám néz és így szól :
-Kriszta (úúúgy utálom ha Krisztának hívnak -.-) úgy tud rám nézni. Mint amikor a szigorú tanárnő fegyelmezi a diákját. Én inkább nem mondok már semmit.
És lebiggyesztett fejjek elkezdte tartani az órát. xD Micsoda fegyelmező erőm van. Múltkor az angol tanár mondott vmi hülye perverz dolgot, ami rohadtul nem volt vicces. Összetalálkozott a tekintetünk, megijedt és elnézést kért tőlem. xDD

4. Még mindig irodalom, Mikszáthtól vettük Az a fekete folt című novellát. Otthon el kellett olvasni mára. Ofő kérdezi kifelé, én meg nem akarom elmondani a végét.
Én: - Nem akarok spoilerezni.
Ofő: -Miért ne? Mondd el a végét.
Én: -De nem akarom lelőni azoknak, akik még nem olvasták.
Ofő: -Szerinted nem olvasták el?
Én: -Gondolom... (tudtam xDD)
Ofő: -Minden tanári önbecsülésemet romba döntötted ma.
Végül csak elmondatta velem a végét. Lel. :'D

5. Mai személyes kedvencem: társadalom ismeret óra kedvenc töri tanárunkkal, akit becézzünk most Herbynek. Szóval próbálja a laptopba belenyomni a pendrive-ot, de csak nem megy, mire megszólal.
-Ejj, nem tudok már dugni sem!
*Röhögés*
Tovább szerencsétlenkedik, és hozzáteszi, hogy most tényleg nem tud.:'D
Ekkor Faragó megszólal: -Hát, ez már a korral jár.
Herby addigra betalált a célba. Odafordul Faragóhoz, aranyos mosollyal az arcán így reagál Faragónak:
-Neked meg az érettségidbe ! :)
Láttam Faragó arcán, hogy azon gondolkozik, vajon hogyan mondja meg a szüleinek jövőre, hogy a töri érettségi biza nem sikerült. xD ♥

6. És egyben utolsó rövidke sztori. Ez még a tavaszi szünet alatt volt. El kellett mennem buszbérletet venni. A bérletes a falu másik felén lakik. Na, mondom, felülök a biciklire és elkecskézek hozzá, kb. 15-20 perc az út oda vissza. Igen ám, de hatalmas szél fújt ugye, ráadásul egy kisebb emelkedőn mentem és csak akkor lettem figyelmes arra, hogy a biciklim keservesen nyöszörög. Látom, hogy kicsit puha az első kerék.. Mondjuk olyan defektesen puha.
Szóval képes voltam elindulni hatalmas szembe szélbe, defektes első kerékkel emelkedőn biciklivel . xD Nagy nehezen odaértem. Szerintem csak az oda út lazán volt fél óra. xD Majd kiköptem a tüdőmet. Megvettem a bérletet, de hazafelé már inkább toltam és hamarabb visszaértem így. xDDD Azért ránéztem az órára, még is mennyit kínlódtam én azzal a 20 perces úttal. 45 percet. xD
Na, ez is csak én lehetek.

Hát, ennyi lenne mára, bezárult  Kykky móka tára.
(Milyen költői vagyok xD)
Pá! :>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése