2012. szeptember 2., vasárnap

Viszlát nyár! :S

Ahhoz képest, hogy szeptember 2-a van és tudom, hogy holnap suli, nem vagyok letört. Igaz, sajnálom egy kicsit az egész napos gépezést, rajzolást és azt, hogy nem dumálhatok minden nap hajnalig a xat-es haverokkal. Mert ismét sikerült begyűjtenem 2-3 retardáltat. Azt hiszem ez is egy hosszú barátság kezdete lesz. Legalább is Oen-al (vagy mikor mi a nickneve. Igazából nem tudom követni xD).
Nos, igen... ez a nyár piszok gyorsan elrohant. Ilyenkor sajnálni szoktam magam, hisz szeptember 3-ra gyakran esik az eslő suli nap ami egyben a szülinapom is. Ez most viszont hidegen hagy.
Apropó, a Meggy-magról még nem is írtam. Am holnap leszek 15 éves és az oldal pedig 1 éves. :D Plusz elkezdődik az új életem a gimiben és erről is részletesen be fogok számolni holnap.
Egyébként lusta voltam, ezért nem írtam a Meggy-magról. Mert én már vad meggy magból szelíd meggy mag lettem. (s közben érzem a meggyes cukorka ízét a számban.)
De először is... mi a rák a Meggy-mag? A válasz egyszerű: a Megyó által szervezett találkozó (gólya tábor??) és a leendő elsősöknek csinálnak ilyen programokat.
Igazából nem volt nagy cucc. Sajnos a  nyár legmelegebb napjára sikeredett tenni, így aztán mindenki punnyadt volt mint a 4 napos tejbetök.
Majdnem elkéstünk Potter és az új csaja miatt, de végül nagy nehezen betrappoltunk a suliba. Ott meg már a jól ismert arcok fogadtak és néhány új emberkét is láttam. Mert ugye a Facebook és a találka miatt az új osztályom nagy részét ismerem. Ekkor lerohant Hana-chan, hogy: HOLVOLTÁÁÁÁÁL?! -és elkezdett rázni mint a vesztés. Mondom nem az én hibám, Potterék a bűnösök.
Egyébként Hana-chan a legújabb szerzeményem. Fura egy csaj, de nagyon imádom. Full feketébe jár, emosnak vallja magát, de amilyen vidám én nem tartom annak. Bár tudom, hogy nem véletlenül lett ilyen, de imádom. Szerelem volt első látásra (ezt most nem kell szó szerint venni) amikor a Mekiben az osztálytalálkán véletlenül mellém keveredett. Onnanstól kezdve egymásra találtunk.
Ő az az ember, akit szívesen beengednék a szobámba (ami nálam nagy szám!!). Minden nap beszélünk FB-on is és noha egy volt osztálytársával került bele a 9.c-be, azért mellém akar ülni, ami jól esik *-*

Nem mellesleg animés. *o* Még egy plusz pont Hana-channak :3
No, de Meggy- magnál tartottam. Szal az elején ilyen ismerkedéses dolog volt az osztályokba. Mindenki külön vonult a saját termébe. Az még jó is volt, de a kajaszünet utáni rész az valami borzadály volt. Mindenki szét esett, a csapat munka egyenlő volt a nullával és szörnyen untuk. Bár Hanával azért jókat dumáltunk. No meg az új osztályom is aranyos. Szinte senki sem volt ellenszenves. Ami jó jel ^^
Úgyhogy mindent összegezve várom a holnapot :3
Nos, a nyári szezonnak vége. A mangám jelenleg nem készül, de nem kell aggódni! Meg fogom csinálni! Nem adom fel!
És most az uccsó nyári rajzommal búcsúznék:


Sayonara nyár! Visszavárlak! ~
U.i.: iszonyat szép volt az akatsuki *-* (igaz inkább narancssárga mintsem vörös volt, de megérte megnézni :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése