2012. szeptember 6., csütörtök

Első Megyós rajzóráim

Ma hál' istennek bőrig áztunk mire beértünk az Euróba (a Megyó melletti szar suli, de itt vannak a művésztermek, mivel a Megyó már kinőtte az anyaépületet). Ott elkezdtem szárítani a ruháim a magam fura módján, de már kezdik megszokni az idiótaságom a többiek is :"D xD
Találkoztam Attila bácsival és szomorúan közöltem vele, hogy nem az ő csoportjába osztottak be, mert névsor szerint Kővárihoz kerültem T_T
Bezzeg Imi hozzá került. Ez nem feeeeeeeer! :"(
Egyébként az új rajztanárom is eléggé elvont fickó. Flo csak Jézusnak becézi, ami igen csak találó név xDDD Az az igazi elvont művész fazon. Egyébként festőként tevékenykedik, de nem sikerült még megkedvelnem. Persze eleinte így volt ez Attila bácsival is, de hát na... Q.Q
Csak A/4-es lapot vittem, mert nem volt kedvem a rajztáblám és az A/3-as lapokat magammal cipelni. De A/4-esre nekem elég nehéz egy csendéletet készítenem. Ahhoz nekem túl kicsi. Meg aztán valahogy nem voltam formában. El is rontottam az elsőt, így újra kellett kezdenem, így szünetben is rajzoltam. Elnézve a többiek rajzát kissé megnyugodtam, hogy még sem vagyok olyan szerencsétlen. És sokan mondták, hogy ők is szeretnének úgy rajzolni, mint én. Szerintem nem vagyok szimpi Kővárinak T0T
Bár a művész lelkeket még én magam sem értem, de remélem ez egy jó tanár-diák viszony kezdete lesz és ha bár lehet sosem fogom annyira bálványozni mint Attila bácsit, de azért remélem jól kijövünk majd... egyszer... valamikor... Ugye....?
De egyébként élveztem mind a 3 rajz órát, csak hát meg kell szoknom a stílusát. Néha teljesen ellent mond azoknak a dolgoknak, amiket Attila bácsi tanított nekem és én meg döntsem el melyik a jó. Hát kösz....:|

De már várom a kövi csütörtököt. Talán Kővárit még nem, de a rajzolást változatlanul szeretem. ^^ Ez az egy buzdít arra, hogy ne legyek a szokásomhoz híven pesszimista már az első benyomás után.
Ami meglepett, hogy az én csoportomban (kb. 18 ember) csak 4-5-nek (velem együtt) voltak konkrét céljaik a művészet és a továbbtanulás terén. Erre nem számítottam. Azt hittem, hogy ha ide jönnek legalább tudják már mik akarnak lenni. Hisz én is a rajz miatt találtam meg a fényt és jutottam ki az elkeseredés alagútjából. O.o

Holnap lesz Anime meet a Megyóban. Már alig várom. Debrecen összes nagyobb anime fanja jelen lesz és ez igen csak faszaaaa *-* Floval el is megyünk és lehet jön velünk Éci is. :33
Amúgy ma is hoztuk Floval a formánkat. Idióták vagyunk és ezt nem tagadjuk :"D
Flo előkap egy kulcstartó lovat a táskájából. Mire én kikapom a kezéből és: (ló hangon)
-Nyihahahaaaaa.
Flo szakad.
-Pfrrrr. (prüszkölök lóul)
Flo jobban röhög.
Rányerítek Gabira és Dóra.
Flo egyre jobban vörösödik és fulldokolva kijelenti, hogy egy debilis idióta vagyok és nevet tovább.
Majd becsengetnek....

xDDDDDD
Ennyi lennék.
Pá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése