2012. szeptember 5., szerda

Retardáltak!!! XDDD

Kb. ezzel a szóval jellemezném az osztályom 37 tagját (magamat is beleértve).

Viszont mindenkit imádok. Kivéve azt akit nem. Ő pedig nem más, mint Mikhárdi -.-

Flot folyton piszkálta az előző sulijukban, mert szegényke egy osztályba járt azzal a népművészeti cserépedénnyel. De úgy sunyít rám és szerencsére szólni sem mer Flohoz.  ^^

A suli teli van táncos cicababákkal és platina szőke pláza picsákkal, de nem bántanak és ha le is néznek minket, művészeket (mert mi egy külön faj vagyunk) nem szólnak le és ez tetszik. Egyébként Gabi egy idióta XD Többet röhög mint én és ő is képes percekig a saját kisujján nevetni :"D xDDD 

Petrát és Szaszát is csípem, de Gréti, Fanni, Ádám, Barna, Tibi, Imi, Dó, Éci, Huni, Meli, Bogi is nagyon kedvesek. Őket csípem. A többiek semlegesek vagy nem annyira szimpatizálok velük, de azért nevetünk és mosolygunk egymásra. Nekem Eszti, Sára és Hachi meg Martin néha túl sokak de amúgy velük sincs baj. Ők inkább a menő banda, de én most nem követem el azt a  hibát. hogy a menőbbekhez csatlakozom, mert Flot nem akarom elveszíteni. Nagyon szeretem ^__^ Ennyire közel még Annácskát sem éreztem magamhoz  :"D De azért imádlak Flo, te idióta, retardált, animebuzi, emhi (emo és hippi keveréke) ♥ xDDDD Minden nap csövezünk egy kicsit a játszótéren is. Nyááá ~ És mi vagyunk a Defekt duó. Ő az ember, én az asszony. Ma (szerinte) majden megöltem mikor a tömegen keresztül elhurcoltam a WC-ig, de túlélte. Aztán be akarta adni a válópert, de mondtam, hogy a házasságokban vannak néha nézeteltérések xD Amúgy nem vagyunk leszbik, csak szimplán idióta, nem evilági lények, akik összetalálkoztak eme ufótelepen x"D *O* <--- ezt a smiley-t csak a te kedvedért Flo XD ^_^


Most néhány röpke szót a tanárokról:
Művtöri: Attila bácsit szeressük :3

Töri: Rendes csávónak tűnik... majd kiderül...

Ofő/irodalom/nyelvtan: Imádunk Márta néni :D ♥ Azóta nagyon vigyázok a vízkristályaimra xDDD

Matek: hümmm....

Kémia: egy nyugdíjas nő, de szimpatikus.

Tesi: Lajos bá't is szeressük (MÉG!!!!)

Infó: no problem :D

Ének: ???

Föci: Holnap kiderül...

Rajz: OMG! Fééééleeeek! T___T

Német: Aranyos, egyelőre...

Fika: Szigorú, de normális. (MÉG!)

Angol: UTÁÁLOMMM! :"( Egy huszonéves táncos csávó, aki nyáladzik a táncos csajokra a csoportunkból és kifogta magának a szép lányokat. A többieket meg le sem szarja. Naggggyooon nem szimpi!!! 

Nem tudom kit hagytam ki... nem is érdekel XDDD

Maga a suli hangulata elképesztő. Egy igazi művészképző. Nem szólnak meg ha full feketében, zöld vagy kék hajjal flangálsz a folyosón vagy picsaszoknyában, derékig érő hajjal rázod magad a folyosón és közben a 20cm körmeidet birizgálod és nem túl nőiesen egy elhasznált orbitot csámcsogsz. Ott ez mindennapos. Lehetsz bármilyen fura, azt el kell fogadni! Ez az iskola mottója :3 

Imádlak MEGYÓ ♥ Annyira örülök, hogy nem a TÁG-ba mentem. (nézzetek utána: Tóth Árpád Gimnázium Debrecen) !

A legviccesebb: az aulában ilyen piktogrammok vannak kitéve és olyanok,  hogy ne firkáld/mázold össze a berendezést és ne táncolj ott :"D xDDDD

A mindennapos tesi is le lesz tudva, pingpongra és természet járásra fogok menni. A természet járás az 8 órát is kitesz és egy hónapban 1x kell menni, így nem sokat kell majd bejárni pingpongra sem. Fuck yeah :333

Alig várom a holnapot! 3 rajz lesz egymás után *-* Bár az új Attila bá'tól félek egy kicsit, de állítólag a tehetséges gyerekeket szereti, a többieknek meg eltépi a rajzait és összefirkálja azokat :O :")

Kívánjatok soooook szerencsét! 

Oyasumi ˇ_ˇ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése