2012. szeptember 29., szombat

Halló! Itt a Junko lelki segély. Miben segíthetek?

Ezen a héten sok minden történt velem és még arra sem volt időm, hogy a gépet bekapcsoljam. 4 napig a közelébe sem jutottam.
Azt hiszem ismét tanultam valamit: habár a hely, az idő és az emberek mások, de van, ami soha sem változik meg. Azt hiszem vonzom magamhoz a fura embereket és ők valamiért megnyílnak nekem. Ezen a héten Flo lelki válságát próbáltam orvosolni, ugyan is belehabarodott az osztály egyetlen helyesebb fiújába, fedő nevén Otaniba.
Az egyetlen buktató, hogy a srácnak van barátnője, ráadásul egy ronda szőke k*rva. Szal Flonak nem sok esélye van. Kicsit olyan Lovely Complex és Nana keveréke most az életünk. Flo játsza Risát és Hachit és én vagyok a bölcs kispárna Junko személyében.
Egy nap 20000-szer kell ezt a mondatot végig hallgatnom: "Otani medvét pörköl!" (inkább ne is kérdezzétek :"D)

Ez a hét igen csak fárasztó volt, olyannyira, hogy sikeresen le is betegedtem. Általában 4-5 között érek haza, de szerdán múzeumba voltunk és 7-re estem haza. Ami kicsit nagyon durva volt. Fél 11-ig tanultam :0

Egyébként jól elvagyok. Változatlanul imádom a sulit ♥
Már vannak újabb barátaim is, a meetről: Mia, Lina, Chibi, Ayame, Stella.
A 10.c-ből: Netti, Roxi (ők meetre is járnak), Dani meg egy lány, akinek nem tudom a nevét, de ha találkozunk mindig meg kell neki mutatnom a Risa pofát xDDD

És még a 9. b-ből Szandi, aki első ránézésre cicababának tűnik, de egy aranyos és okos csajszi ^^
Ööö... remélem senkit nem hagytam ki a felsorolásból x)

Bár tegnap olyan szinten rosszul voltam, hogy nem mentem meetre. 5 órám volt, de Flo kikönyörögte, hogy maradjak vele ott 3-ig, amíg az előkészítő el nem kezdődik. Nekem ez rosszul esett, mert tudta, hogy mennyire rosszul vagyok. Néha olyan önzőőő. Bocsi Flo, ez az igazság T_T
Na mind1. Végül is egész jól elvoltunk, csak nekem nem tett jót a kiruccanás. A buszon már állni sem nagyon volt erőm. De azért hazafele jövet elkaptam a kocsma előtt egy fura beszélgetést:
Az egyik pasi: -Megette már az idő...
Mire a másik: -Lekókadt a farka...

Nem tudom mire gondolhattak. O.O Vagy csak én vagyok túl perverz, de azért ez... x"D

De hogy ne csak mindig arról a félkába Flo-ról essék szó, egész megkedveltem Barnát is. Eddig tartottuk a távolságot egymástól, de  azt hiszem megtört a jég. A múzeumban minden ott lévő lány kezére rajzolt valamit. Csak szíveket rajzolt rájuk, de amikor én következtem azt mondta, hogy "Te valami szebbet kapsz!". És már el is kapta a csuklóm s rárajzolt egy végtelenség jelet és oda írta fölé: KIKI :"D Olyan édes. KIKI... xD Nem baj Barna, így szeretünk xDDD ♥

Apropó, mesélek egy ciki sztorit, aztán esküszöm nem fárasztom tovább az olvasóim agyát! x"D

naszóval... Ugye ilyen bazi nagy rajztábla és rajzlap tartóval járunk, mivel valamiben el kell szállítani a cuccokat. Ez a buszozásnál nem túl előnyös ugyebár... Ritkán van reggel ülőhely  a 7-esen, de aznap kivételesen volt. Lecsüccsentem, csak azzal nem számoltam, hogy nem fog elférni a tartó a lábunknál. Így nem volt mit tenni, az ölembe kellett rakni a tartót és 20 percig azon voltam, hogy ne üsse le a mellettem ülő lányt. 4-es ülőhely volt, így a velem szemben ülő csaj és srác visszafojtott röhögéssel szemlélte szerencsétlenkedésemet. Mikor  végre megérkeztem a buszmegbe, ahol leszálltam akkor mikor felálltam a helyemről telibe lefejeltem az egyik csövet amibe kapaszkodni lehet.
Láttam, ahogy rajtam röhögnek és a ciki az volt az egészben, hogy akik mellett ültem és akik végignézték a szerencsétlenkedéseim azok 2 házra laknak tőlem. Így amikor másnap újra találkoztam velük lesütötték a szemüket és röhögve mentek el mellettem T_T Nyuuuuu~ :"D XDDDD

Ja és megmutatom mit alkottam mostanában:
(ezek mind rajzórákon és rajz faktokon készültek)
Kővári tanár úr nagyon megdicsért ^^ *hős tekintet*

Egyébként ezek ilyen termés tanulmányrajzok, de van közöttük alma is :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése