2012. szeptember 3., hétfő

Egy új élet kezdete :)

Üdv! Ma pontosan egy éve, hogy elkezdtem írni a blogomat( a kykky-blog.eoldal.hu-t, de a blogspotos oldalnak is szept.3-án ünnepelem a szüli napját, noha nem akkor nyitott...). Az oldal szülinapja egyben az enyém is, ma vagyok 15 éves. Ma kezdődött el az új életem. Egy új iskolában, új társaságban és megannyi érdekes és humoros, aranyos ember között.
Igen, ma volt az első napom a gimnáziumban. Már én is teljesen Megyósnak mondhatom magam.
A nap azzal kezdődött, hogy anya bevitt kocsival, mert hát... na.... Szüli napom van!!! :P Aztán első órában volt a tanévnyitó, ami egész humorosra sikeredett, hisz egy Kungfu panda idézet is elhangzott XDDDDD
Utána 3 óra ofő. Az osztályfőnökünk egy nagyon kattant nőszemély. Szent meggyőződése, hogy a csúnya beszéd és a negatív dolgok a testünkben lévő vízkristályokat rendezetlenné teszi és ezáltal megbetegszünk. Bár ennek van tudományos alapja, de még is csak viccesen hangzott az ő szájából. Kis pumukli fejű.
Floval sikeresen elkéstünk az első óráról, mert átöltöztünk a WC-ben és nem hallottuk a csengőt. Ráadásul ott flangált még pár diák és azt hittük, hogy még szünet van.

A kémia és az infó tanárok is igazán szimpatikusak. Ami a legjobb az egészben, hogy Attila bácsi (a volt rajztanárom) tanítani fog! Igaz nem rajzra ( amit nagyon sajnálok, mert pont azt a tanárt kaptam meg, akitől a legjobban tartottam a hírneve miatt T__T) de legalább a művtörtit ő fogja tartani ^^
Az órák hangulatosak és nem olyan karótnyeltek a tanárok. Mindannyian elmondják, hogy megkövetelik a dolgokat, de ettől függetlenül szeretik ha az órák jó hangulatban telnek.



Floval suli után felkerekedtünk, hogy megkeressük az anime boltot, de mivel én vezettem őt, így természetesen jól eltévedtünk és némi telefonos segítség után sikerült csak ráakadni a boltra. Amúgy jó dolgokat árulnak, voltak Higurashis, Durara-s, VK-s, Narutos, Code Geassos cuccok. Hanatól szüli napomra kaptam egy Deidarás kulcstartót és ő is vett magának egyet. Annyira kawaiiiiiiiiiiiiiiiii *--------------* ♥
Egyébként az osztályom is nagyon rendes, mindenki aranyosnak tűnik és a többi osztályból sem nézett ránk senki csúnyán csak azért, mert mi vagyunk a kicsik. Bár be kell vallanom én vagyok az egyik legmagasabb lány a suliban :"D 

Úgy hogy egy szuper napot tudhatok magam mögött, jó kis szülinap volt ez. A buszt is pont elértem így várnom sem kellett semmire. Igazán jó volt ^^Remélem ez így is marad !! :D
Na pá! ^___^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése