2012. szeptember 18., kedd

Átalakulóban :| :)

Igazán nem panaszkodhatom. Megyós napjaim rendkívül jól telnek. Igazán jól érzem magam az új osztálytársiam között és az Anime meetes emberkékkel is szuperül megvagyok. Egyedül az aggasztó, hogy nagyon le vagyok terhelve ezzel a 3 délutáni rajz fakttal, amit igazából én vállaltam be. Bár lehet csak 2-re fogok bejárni, mert ma sem fértünk már be a terembe. Ezért cipelhettem a rajztáblát és a tartóját a tömött buszon.-.- Na mindegy is. ^^
Sok új barátra tettem szert és boldog vagyok. Már én is érzem ezután a röpke 2 hét után a változás szelét. Kiegyensúlyozottabb és vidámabb vagyok. Ráadásul azt csinálhatom orrvérzésig amit a világon a legjobban szeretek: rajzolni *-* ♥

Flo, Ágota, Hachi, Gabi és még sorolhatnám azoknak az embereknek a nevét, akiknek ezért hálával tartozom. Igen, ők változtattak meg. Azt hiszem most kinyílhatok. Bár ez nehezen megy. Sokat fecsegek és nevetek de még Flonak, a legjobb barátnőmnek sem merek igazán mindent elmondani. Nem tudom, hogy ez baj-e...?
Elvégre 2 hét után nem zúdíthatok az elmúlt 14 évemről mindent egy ember nyakába. És ez fordítva is igaz. Elvégre előttünk még bő 4 csodás év ♥ 

És már Rencsó részéről felmerült az a kérdés, hogy Flo olvassa-e a blogom?
A válasz MÉG nem!
Csúnya dolog, hogy eltitkolom előle, elvégre nekem az első dolgom mihelyst a gép elé kerülök, hogy megnézem az ő blogját erre én meg nem is szólok neki arról, h nekem is van. Ha megtudja bizit haragudni fog azért, h miért nem mondtam... Az igazság az, hogy egyszerűen nem merem.
Ez az oldal nagyon ...hmmm... hogy is fogalmazzak... olyan nekem mint egy titkos napló, amit igaz, hogy már több ezren olvastak, de az olvasóim nem ismernek személyesen. Olyan hülyeség ez nem? Igazából nem is értem magam.
Őszintén szólva lehet attól félek, hogy ha beleolvas a régebbi depis bejegyzéseimbe ráébred arra, hogy egy hülye picsa vagyok, aki legalább 50 bejegyzésen keresztül csak magát sajnáltatja a gép előtt. Ezt pedig nem akarom :S 

Egyelőre tehát nem tervezem neki megmutatni a blogom. Ez lehet később rosszul esik majd neki, de tudd Flo (ha a későbbiekben visszaolvasod ezt a bejegyzést) hogy annyiszor árultak már el, hagytak cserben az állítólagos barátaim, hogy szörnyen bizalmatlan vagyok. Ez nagyon gyerekes és egyben pocsék dolog, de szerintem te is nagyon jól ismered ezt az érzést. Tudom, hogy te nem vagy olyan, mint azok akik ezt tették velem!
Habár nem látszik rajtam igen csak zárkózott vagyok és te már nagyon sokat alakítottál rajta, de a jég -főleg az ennyire kemény- nehezen törik meg.  Úgyhogy gomene' ! ♥ :S

Visszatérve az első mondatokhoz:
Imádok Megyós lenni, büszke vagyok arra, hogy nem a TÁG-ot választottam és tudom, hogy itt rátalálok az igaz barátaimra és a boldogságra. Idővel megnyílok és önzetlenebb leszek. Ezen vagyok legalább is. Dolgozom magamon és a munkáimon, hogy kifejezőbbek legyenek.
Jah, igen:
Hamarosan elsős avató, szal már kíváncsi leszek miként kínoznak meg minket a nagyok T_T
 Nyuuu ~ 

Aztán Flo-val el akarunk menni egy conra *0* 
És még annyi, hogy lehet mi leszünk azok, akik áradoznak majd a jónépnek a nyíltnapon a suliról. Muhahahaaa :D :3
Egyelőre búcsúzom,
Oya' ! ^___^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése