2012. július 10., kedd

Végre kimozdultam :D Ez már haladás xD

Ahogy a címből is következtethettek, végre kimerészkedtem a szabadba és kimozdultam fenséges hátsó felemmel együtt a számítógép elől. Végül is csak 2 és fél hétig nem voltam kint tovább 5 percnél :"D xDD
Annácska végre hazajött Csehországból és elhívott egy helyi koncertre a Kisparkba. Egész jó volt, bár az egyik csaj úgy nyávogta a Paramore-t, hogy azt hittem felmegyek a színpadra, kikapom a kezéből a mikrofont és elkezdek helyette énekelni. Még az is kíméletesebb lett volna xDDD
Este 11-ig maradtunk kint Annácskával és a srácokkal. Úgy volt, hogy átmegyünk Pisákékhoz karaokezni, de a szülei otthon voltak, így  nem mehettünk. A srác amúgy nagyon dúrva. Egész koncert alatt az animékről beszélt és én egy szót sem szóltam. Végül Annácska, Gery és Kanyó mentettek meg tőle :"D Ami sok, az sok. Szerintem nem csak haverként tekint rám. Pfúúúj =.= T___T
Aztán átmentünk Annácskához és ottaludtam. Tök jó volt, bár reggel az öccse halálra untatott. Nem vagyok én ehhez hozzászokva! O.O xD
A héten pedig filmezést tervezünk. Már azt is alig várom :3
Ja, és pénteken találkozok az új osztálytársaimmal, mert szerveztünk egy talit a Mekiben. Teljesen be vagyok sózva *------* Bár a buszozástól kicsit tartok, mert megszoktam, hogy hercegnő módjára mindenhova elvisznek, pedig Debrecen 20 percre van busszal. Ejj ejj. 
Hátőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőőő. Nem vagyok magányos. Azt hiszem végre kijelenthetem. Ami érdekes számomra Annácskában, hogy anyáink is jó barátnők voltak. Néha elképzelem, ahogy ők beszélgetnek kint az udvaron a vén meggyfa alatt Annácska mamájával és papájával, miközben tömik magukba a meggyet és fura grimaszokat vágnak a savanyú íze miatt. ^_^
Egyébként mostanában nincs kedvem rajzolni, de no problem, találtam egy zenét, amire tökéletesen lehet alkotni. Nem értem miért voltam eddig ilyen tajparaszt, hogy nem ismertem ezt a zenekart. Ez a kedvenc számom tőlük, mintha a szívemből szólna. 
Búcsúzás képpen hallgassátok meg ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése