2012. június 26., kedd

Nyári punnyadás és egy különös álom

Konnichiwa!
Mivel tegnap megígértem, hogy megpróbálok minden nap blogoni, ezért teljesítem ígéretemet. Azt is megígértem a többieknek, hogy ma elolvasom az írásaikat. Este meg is teszem ezt. ^^
Amúgy nem sok minden történik az emberrel, ha ki sem mozdul a házból. Jó-jó, 3 x ma kimentem, de hát most a kutyának vizet adni nem nyújt túl sok újat és élvezetet xD
Egyébként rajzolok. Egy elf csajt, akinek még nincs neve *gondolkozik, és ránéz a mellette heverő rajzra*. Most már van neve: Claudia :D Az olyan szép név sztem ^^ A kezében lévő hörcsög Momo és a vállánál lévő fantasy farkas pedig Daniel. (na jó, nem direkt neveztem el a Shinigami Balladról őket!)

Hmmppp... 


*10 perc gondolkodás után*


Ettetek már citromos Bocit? Van benne zöld citrom darabka (vagy mi). Iszonyat finom *-* Most vágtam be az utolsó 2 kockát. De hát a sepregetéshez kell az energia! Hai ^^






Apropó!
Ma megint Vele álmodtam =_=" Az álom annyi volt, hogy álltunk Tíshával ( a gonosz döggel aki miatt nem alakult sehogy ez az egész) és beszélgettünk a sarkon. Csak kényszer beszélgetés volt, mert épp összefutottunk és jött a busz és láttuk, hogy Ő leszáll és jön felénk. Ekkor Tísha elkezdi: Na indulj Kykky, mert mire ide ér addig távolságnak kell lennie köztetek.
Erre én elindultam, de elbújtam az egyik bokornál és bevártam, de valamiért eltűnt. Ennyi volt.
És mit ad az Isten?
Ma épp sétálok és ki jön velem szemben ugyan abban a ruhában ami az álmomban is szerepelt? Egyet találhattok! Igen, Ő!  Viszont lefordult a saroknál, így nem találkoztunk szerencsére. Banyek! Miért álmodok én még mindig azzal a nyomoronccal? T__T Chikushou :@ Baka vagyok :|

Bezzeg Zeroról vagy Kandáról, esetleg Heiről nem tudok álmodni =w=" 
Azt hiszem hallgatok egy kis AFC-t. Amúgy az új számuk is nagyon tetszik. Imádom *-*
"Szeretném újra élni százszor
Tartson örökké a láng..."

 
Ennyi. Több értelmetlen és főleg értelmes dolgot nem tudok most jelen pillanatban kisajtolni magamból. Úgyhogy bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése