2012. július 24., kedd

Érzelmi viharok Kykky módra :P xD

Akár melankólia és boldogság különös egyvelegének is nevezhetném a jelenlegi állapotom. Noha nem mintha túl sok inger érhetne egész nap a gép előtt ülve, de még is....
A Dusk Maiden of Amnesia nálam kicsapta a biztosítékot. Aminek az elején még jókat nevettem, a vége felé izgultam és az uccsó részen patakzottak a könnyeim. Nem szeretem bevallani, de igen is sírós vagyok. De nem igazán szoktam mások előtt sírni, inkább csak úgy magamba. Tudom, tudom a sírás nem a gyengeség jele, de számomra még is az. Hisz ki olyan dilis, hogy bőgjön egy japán "mesén" fél óráig bömböljön? :"D Először a szomorúságtól, majd az örömtől indultak meg a könnyeim. Nem tudom mi lehet velem a baj, de nem rég olvastam egy mangát és azon is zokogtam. Igazából lehet nem is én vagyok az oka, hanem az, hogy túl jó dolgokat látok/olvasok. :3 Imádlak Japán *-* ♥
Nagy D.M.O.A. fan lettem és hogy ezt bizonyítsam is valamivel: az opening lett a csengőhangom, a teló és számítógép hátterem, és még cursort is csináltam. Plusz mivel nagyon megtetszett Yuuko karkötője, így csináltam is egyet magamnak. Amúgy is imádom a kis csengettyűk hangját, régen is volt egy olyan karkötőm, amin csengő volt, majd telefon díszemen is lógott egy miniharang. Azt mondták, engem nem nehéz megtalálni,mert messziről hallatszik hol kolompolok. A vicces az volt, hogy ezt pont a csehországi tábor idején viseltem, így még a csehek is megkülönböztettek a többiektől. 

S még valami: igazad volt Rencsó! Yuuko valamiért borzasztóan hasonlít rám. Talán az, hogy ijesztő dolgaival eleinte folyton szopatja a többieket és eléggé elborult, miközben próbálja magától elhessegetni a kellemetlen és fájó érzéseket, egy kedves maszkot tartva igazi lénye elé. Plusz eléggé perverz is :P :$ Ja, és magas! :D Úgy hogy  ha minden igaz és az őszi vagy a karácsonyi conra el tudok menni, akkor már tudom kit fogok CP-ni *-------* Mindenképp beszerzek egy fekete parókát és egy vörös kontaktlencsét és az egyenruhájának az elkészítése sem okozhat problémát. Már csak jó lenne tényleg kijutni a conra, de ez még nagyon is kérdéses. Bár, ha sikerül az új osztálytársaimat és unokatesómat (aki már 20 fölött van, így meg lenne oldva a felnőtt felügyelet, bár állítom sokkal érettebb vagyok 15 évesen /2 hónap híján :Đ/érzelmileg mint ő) elrángatni akkor no problem :D
Úgy hogy a Dusk Maiden of Amnesia bekerült a top10 anime listámra és a mangát is mindenképp elolvasom. Be kell vallanom: rég láttam ehhez fogható animét. Teljesen magával ragadott még az a kis ecchi is belefért, mert ha nem lett volna benne nagyon horrorisztikus lett volna. 
Ennyi lennék. Megyek olvasni. Valamivel el kell terelnem a gondolataimat erről az animéről, mert ha nem teszem képes lennék egész éjszaka rajta gondolkodni és akkor nem aludnék egy szemhunyásnyit sem. (több éves tapasztalat x"D)
Oyasumi nasai minna! ^______^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése