2012. július 15., vasárnap

Csodás péntek 13! :D

Péntek 13. azt mondják, hogy szerencsétlen nap. Nekem eddig mindig jól sültek el a dolgaim eme napon. *gyorsan lekopogja*
Igaz, hogy ezt a bejegyzést 2 nappal a történtek után írom, de most van időm és energiám leírni ami velem történt.

Nos, az új osztálytársaimmal Facebookon már egy hete szerveztük a találkát, és végre eljött a nagy nap. Szörnyen izgultam! Alig ettem, ment a hasam és pillangók röpködtek a gyomromban, reszketett a kezem és hevesen vert a szívem, miközben szokásomhoz illően, kaméleon módjára váltogattam a színemet. Hol vörös, hol sárga, hol pedig fehér voltam. Szerencse, hogy Potter jött velem, mert ő egy volt évfolyam társam és egyben az új osztálytársam is. Aminek kifejezetten örülök, mert nagyon kedves srác és jó haverom.
Nos, beértünk Debrecenbe és az ottani egyik Mekibe találkoztunk a többiekkel. 13-an gyűtünk össze, ami elsőre elég jó a 36 fős osztályból.
Bemutatkoztunk, aztán leültünk és beszélgettünk. Eleinte nehéz volt megnyílnom. Próbáltam beszélgetni, de végül megint csak egyedül és csöndben ültem a helyemen és próbáltam nevetni, mosolyogni és bekapcsolódni a csevegésbe. Aztán egy fura kinézetű csaj került mellém a barátnőjével. Horrorról és animékről beszélt.
A haja a szemébe lógott, szeme feketére volt kifestve és bő, kockás férfiinget és sötét farmert viselt. Halálfejes nyaklánc lógott a nyakában, fekete kesztyű volt rajta és mind két gyűrűsujján szegecses gyűrűt viselt, jobb kezén szegecses karkötő díszelgett.
Szeretem az ilyen csodabogarakat és egyből meg is találtuk a közös hangot. Összesen 4-en voltunk ott animések, de Flo volt az egyetlen, akivel lehetett japánul motyogni, beszélgettünk a szerepjátékról és különböző agyament dolgokról. Meg a barátnője is aranyos volt, őt sem hagytuk ki semmiből.
Elnevezett Risa-nak, mert azt mondta olyan fejeket vágok mint ő. :"D Utána folyton Risa voltam. Aminek nagyon örülök ^^ Furcsa mód senki sem bírkázta le a hajamat, sőt még ott fogdosták meg simogatták. Én voltam egymagam egy kisállat simogató xDDD
Annyi hülyeséget összehordtunk, beültünk egy ilyen mászókába és 3-an ott beszélgettünk, míg a többiek csocsóztak. Aztán páran leléptek és mi leültünk és annyi idióta dolgot műveltünk, hogy a többi ember csak nézegetett. Várat építettünk a poharakból és elneveztük művészi alkotásnak.
Aztán papírrepülőztünk a Mekis papírokkal és összetéptük őket és kidíszítettük vele a művészi alkotásunkat.
Aztán jönni kellett haza, de még így is lekéstük a buszt, úgyhogy anya szaladt be értünk kocsival, de hát csak 10 percnyire van Debi tőlünk.
Egész este csak meséltem és meséltem, közbe Facebookon a többiek feltették a képeket, és megbeszéltük az idióta dolgainkat és már a következő találkozót szervezzük.
Floval meg azt beszéltük, hogy talán az őszi conra el is megyünk ketten. Remélem így is lesz *--* Eddig neki sem volt kivel mennie, de most megtalálta az emberét!! :D 

Iszonyat jó volt! Úgy örülök, hogy ennyi rendes gyerek lesz az új osztályomba. Már azt is beszéltük, hogy mi lesz osztálykiránduláson, mert 36-ból csak 7 fiú van az osztályban, így elég érdekesek lesznek a dolgok.. :"D
Már imádom őket és alig várom a szeptember 3-át, mert jó kis szülinapi ajándék lesz az, hogy egy új élet kezdődik a számomra... ^_^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése