2017. július 22., szombat

Első Campusunk: élménybeszámoló

Üdv!

Végre vidámabb bejegyzést hozok, ugyanis Lacival csütörtökön voltunk a debreceni Campus fesztiválon. Ez volt életünk első fesztiválja és sok jó élménnyel gazdagodtunk.
Bár természetesen ez sem indult gördülékenyen, mert előző nap Laci anyuja lemondta a fuvart, ami azért esett piszok rosszul, mert nem mi kértük meg rá, hanem ő ajánlotta fel. Szóval az idegesség duplán megvolt, hisz gyorsan ki kellett találnunk valami mást. Eleve úgy gondoltuk, hogy nem leszünk senki terhére és akihez előbb megy busz, oda megyünk. Ezután jött a nagy szívélyes felajánlás(amit éreztem, hogy valami csip-csup üggyel vissza fog mondani). Úgyhogy néztem buszt, de az első az hajnali 4 óra után jött volna, így maradtunk a vonatnál, ami 2:36-kor indult.Végül csak sikerült gyorsan összehozni mindent és másnap Laci ide jött hozzánk, lecuccolt, kicsit hűsöltünk és 5 óra után elindultunk. Annyira izgultam, hogy alig bírtam enni. Féltem, hogy mennyire lesznek szétcsúszva az emberek és egyébként is szeretek mindent túlaggódni.

A Road 19:00-kor kezdődött, de fél 7-kor mi még a vasútállomáson voltunk és a jegyeket intéztük, hisz hajnali fél 3-kor már nem valószínű, hogy tudtunk volna jegyet venni a hazafele úthoz.
18:58-ra értünk oda, ott találkoztunk Dantéval és ő segített nekünk megtalálni azt a helyet, ahol pénzt tölthettünk fel a kártyánkra, mert ugye nem lehetett kp-val fizetni semmit. Ami egyébként egy tök praktikus dolog, mert gyorsabban halad a sor, nem tudnak a visszajáróval átvágni, nincs gáz, ha véletlenül nagy pénzt nem tudnak felváltani stb. Úgyhogy ez egy nagy piros pont volt.
Kicsit késve ugyan, de odaértünk a Roadra. Fura volt, mert még teljesen világos volt, iszonyatosan meleg volt és tűzött a nap. Az emberek elég hülyék voltak a sok piától és a napsütés elegyétől. Előttünk hányt be egy fickó és Dantét eléggé elagyabugyálták a pogóban. Bár kellett neki bemenni... xD Szóval nem igazán voltunk még ráhangolódva a dolgokra és sikerült egymás után azt a 3 számot eljátszani, amiket pont nem szeretek. :'D De egyébként jó volt, Máté jó hangulatot teremtett a hülyeségeivel, csak ugye 19:45-kor kezdődött a Leander Kills, ami miatt igazából elmentem.
Úgy volt megbeszélve, hogy 2 volt osztálytársammal megyek. Ők előttünk nyomatták a Road-on. Odamentem hozzájuk, amikor eljött az idő, hogy jönnek akkor Leanderre? De azt felelték, hogy megvárják, míg ennek vége. Eléggé csalódott voltam, mert nem így beszéltük meg és tudtam, hogy Laci a Road-ot szereti jobban, így nem akartam elcibálni róla.Egyedül viszont féltem menni, mert nem voltam biztos abban, hogy melyik sátorban lesz és egyébként se láttam túl sok mindent, mert nem volt rajtam szemüveg. Végül úgy döntöttem, hogy nem indulok el tök egyedül vaksin, úgyhogy szomorúan próbáltam élvezni a Road-ot.

Laci megsajnált és tudta is, hogy főleg a Leander miatt mentem el, így kivonszolt a tömegből és megkerestük a sátrat. Már 1-2 perce tartott a koncert és a legújabb számot játszották, aminek csak
páran tudtuk a szövegét, de én bőszen énekeltem. :D Egyébként a közönség egész nyugis volt. Sok olyan embert láttam ott, akik még 10 perce a Roadon pogóztak. De lehet, hogy elfáradtak és kicsit lecsillapodtak. Mivel biztonságban éreztem magam, így mondtam Lacinak, hogy menjen vissza nyugodtan. Kicsit még várt, én előrébb furakodtam és végül visszament, mert ő is látta, hogy nem lesz semmi bajom.

Iszonyat jó volt a koncert, eddig sajnos az összes Kills-ről lemaradtam és a Risingból is csak egyen voltam. Leander nagyon jól nyomja élőben, hihetetlenül szépen és brutálisan énekel. Hatalmas bulit csinált. Leguggoltatott minket, aztán a végén szét kellett két felé válni és aki akart, az középre rohanhatott és pogózhatott. Az Este van c. számnál pedig magunktól guggoltunk le és úgy csápoltunk felé. Nagyon menő volt. :D
Az egyetlen hátulütője a dolgoknak az volt, hogy iszonyatosan meleg volt a sátorban. Rengeteg
ember, semmi szellőzés, 40 fok és ugra bugra. Mikor már kezdtem rosszul lenni, akkor egyszer csak feltűnt Laci és hozott nekem hideg inni valót. :D Egy igazi lovag. :) ♥ 500 Ft volt egy fél liter üdítő. Kicsit mellbe vágott azért. XD

Utána visszament a Roadra, a Leandernek pedig hamarosan vége is lett. Olyan hamar eltelt az a majdnem 1,5 óra. Észre se vettem. :( De kiordítottam a lelkem és szétheadbangeltem a fejem. Nagyon jó élmény volt. A sok stressz, rossz kedv és minden egyéb elszállt. A zene, az egész esemény, a hangulat, a sok mozgás jót tett a feszült idegeimnek. Nagyon kellett ez már nekem.

Laci és Dante a koncert után ott vártak a sátor előtt. Leültem melléjük egy kicsit, mert szét akart menni a lábam. Aztán némi pihenés után vettünk inni és Laci evett is egy öklömnyi gyrost pitában 1000 Ft-ért. :'D
22:00-kor kezdődött a Tankcsapda, addig is kerestünk egy WC-t. Hááát....  Mobil WC volt ugye, de tök sötét volt benne, így világítanom kellett. Minden össze volt pisilve, szappan sehol, csak kívül voltak vizes csapok. Nem volt valami guszta látvány. Többet nem is mentünk mosdóba a fesztivál területén. :'D Végül addig kolbászoltunk a TCs-t keresve, hogy lekéstünk ennek is az elejéről. xD Iszonyatos tömeg volt a szabadtéri színpadnál. Teljesen hátul voltunk, de elkezdtem előre furakodni és ezután Laci is belejött és már a végére a tömeg elején voltunk. xD Itt azért már több volt a hülye, de nem volt vészes. Volt nálam egy literes innivalós palack és egy részeg, dagadt, izzadt csávó fellökött, aztán befurakodott mellém és elkezdte magát riszálni. Hozzám dörgölte magát és a segge rácuppant a combomra. Meguntam a szitut, arrébb mentem és a palackot felé tartottam, hogy a nemesebbik fele ott landoljon és ne a combomon. Kicsit löktem is az üvegen, így konkrétan felnyomtam a farpofájába a szerencsétlen palackot, így a csávó inkább arrébb állt. xDDD
Jó volt ez a koncert is, bár még annyira nem vagyok fan, így volt olyan szám, amit nem ismertem vagy nem tudtam teljesen a szövegét. De Laci nyomatta, ő kb. úgy élvezte ezt, mint korábban én a Leandert. Ő ugyanis a TCs miatt jött el.
Fél 12-ig tartott a koncert. Fáradtak, szomjasak, izzadtak voltunk, de a szívünk tele volt élményekkel és zenével. :D
Kicsit bolyongtunk még a Campus területén, aztán fél 1-kor eljöttünk, mert már nem volt semmi, ami érdekelt volna és egyébként is kezdtek hülyék lenni az emberek. Beültünk egy ottani pizzériába, de a vonatig volt még 2 óránk. Így felszálltunk a villamosra és elmentünk a Mekibe. Zárás előtt 20 perccel voltak, így elvitelre kértük a kaját és egy padon ettük meg. 2 előtt indultunk el a vasútállomásra és elég hamar odaértünk, így fél órán keresztül hallgathattuk a hajléktalanok veszekedését és életbölcsességeit.

Végre megjött a vonat, felszálltunk és végül fél 4 körül értünk hozzánk. Mire lefürödtünk és összeszedtük egy kicsit magunkat már majdnem 5 óra volt. Nagyon ki voltunk merülve. Másnap 10-kor jött a futár és végre megkaptam a gyurmám. Szegény csávó. xD Hót álmos, kócos fejjel mentem ki egy szál hálóingben és macifelsőben. Szerintem a nevemet se írtam le jól, de megvan a gyurma, ez a lényeg. Meg se néztem, letettem az asztalra és visszaájultam az ágyba. 1 óra körül keltünk fel. Olyan fáradtak és nyomik voltunk, hogy egész nap szinte semmit nem csináltunk. Még ma is ilyenek voltunk, pedig semmi alkoholt nem ittunk. xD(jó, Laci ivott 2 korty sört, mert Dante beletolta az arcába  xD) Milyenek lettünk volna, ha még be is rúgunk? :"D
Sajnos ma Lacinak hamar el kellett mennie szülinapozni, ahova én nem kísértem el, mert haragszom az anyujára és nem akartam ott jópofizni vele. ._.
Már 3 órakor el is ment, utána aludtam egyet. xD
Este jöttek nagybátyámék és miután elmentek anyuékkal beszaladtunk Szoboszlóra kicsit szétnézi. Nem volt semmi különös, csak sok bazár és rengeteg ember, de legalább kimozdultunk kicsit együtt. Este 11-re értünk haza. Jó volt. :)

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦
Szeretnék egy kis részt Chesternek is szánni, mert a régi számaikat nagyon szerettem és igazán megrázott a halálhíre. :( Még álmodtam is vele valamit, annyira hihetetlen, hogy meghalt és ráadásul így... Remélem végre boldog és békére lel. :'(
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

"Röviden" ennyi lett volna az első Campusunk beszámolója, nagyon jó volt és remélem jövőre is így lesznek beosztva a bandák, mert akkor tuti megyünk. ^^


Majd még jelentkezem.
Pá! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése