2017. július 7., péntek

Szabadsáág! :D

Sziasztok!


Ma volt az utolsó napom a melóhelyen és nagyon örülök, hogy végre vége. Anya kicsit szomorú, mert az utóbbi 10 évben nem töltöttünk együtt ennyi időt és a vele közös dolgok tényleg jók voltak és élveztem vele dolgozni. De szeretnék kicsit pihenni és elkölteni a megkeresett pénzem. xD
Az utolsó 2-3 óra iszonyatosan nehezen telt el és már nem volt komolyabb munka, amitől telt volna az idő, mert mindent megcsináltam. Anya büszke rám, mert a főnök marasztalni akart és ez ugye egy visszajelzés is, hogy jól dolgoztam. :)

Tervek azok vannak a nyárra, de nem élem bele magam semmibe, majd lesz, ahogy lesz. Már nincsenek olyan naiv álmaim, hogy Ez lesz az a nyár stb... Mert kb. 3 éve minden nyár elején ezt mondogatom és sosincs belőle semmi. xD
Na, mindegy. El vagyok látva egy csomó könyvvel és most is Jókait olvasok( menthetetlenül belehabarodtam  xD). Plusz van egy csomó anime, amit meg akarok nézni.

Hívtak most strandra, de 2 ok miatt is visszautasítottam. Igen! Én! Én, aki az első erősebb napsütésnél már nyávogott, hogy menni akar a strandra... Változnak az idők és sajnos én is változom. Az egyik és legfőbb ok az, hogy tavaly egyszer voltunk, de fél évig éreztük a következményét és egyszerűen rettegek attól, hogy megint ez lesz és nem akarom. Megundorodtam tőle, mert sajnos vagyok olyan hülye, hogy magamból indulok ki és én strandolás előtt is mindig megfürdök, de ugye van egy csomó retkes, igénytelen, gusztustalan féreg ember, aki a gombás seggét is beleáztatja a vízbe, hogy utána a másik, tiszta és igényes ember egy fél évig kínlódjon miatta... Köszönöm, ebből inkább kimaradok!

A másik ok az, hogy utálom magam és nem akarom az undorító testemet mutogatni mások előtt. A télen felszedett pluszt még nem adtam le és ennek az egyik oka az, hogy egyszerűen a suli miatt nem tudtam rendszeresen táplálkozni. Amikor egész nap Nyíregyen vagyok és este 9-kor esem haza és örülök, hogy végre ehetek valami normális ételt is, akkor csak hízok... Na meg persze a sport teljesen kiesett az életemből, ami hiányzik is. Jó lenne korizni, de mindig szükségem van valakire, mert egyedül egyszerűen nem tudok kijutni a kapunk az út minősége miatt és az utcasarkon túlra is csak segítséggel tudok eljutni, mert annyira vállalhatatlan errefelé minden járda. Az utcánkba pedig természetesen hírből sem ismerik az aszfaltot... Pedig ez lenne az a sport, amit szívesen művelnék heti többször is. Na, valahogy csak meg kell oldanom, mert hiányzik és jó lenne nem feldobni a pacskert 30 évesen. :"D
És hála a 3 hetes üzemi kosztnak és a kiegészítés délutáni rágcsának,(hogy ne haljunk éhen amíg haza érünk és 6 óra körül elkészül a vacsi)-ma is csak leves volt és attól is fájt a hasam-még feljött plusz 2 kiló. :"D
Szóval jelenleg tipikus női fázisban vagyok: utálom magam, ronda vagyok és egy zsírdisznó. Úgyhogy mivel most nincs suli és végre a munkahelyi koszt sem mérgezi a testem, így ideje életmódot váltani és leadni vagy 10 kilót, hogy akkor kevésbé érezzem magam ennyire okádéknak. xD Önértékelés lvl Kykky. xDD
Szóval próbálok javítani a helyzeten és tenni érte, de ha sikerül is, nehéz lesz magamba elfogadni azt, hogy már nem vagyok annyira ocsmány. xDDD

Úgyhogy igyekszem, mert azért legbelül és mélyen tényleg jó lenne eljutni valami olyan fürdő helyre, ami nem strand de lehet kicsit lubickolni, mert hiányzik. Aztán majd meglátjuk, hogy miként alakulnak a dolgok.

Egyelőre pihenek és kicsit Lacizok, mert az utóbbi 3 hétben nem sokat találkoztunk.
Aztán majd elválik, hogy milyen is lesz ez a nyár...

Na, majd jelentkezem.
Pá! ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése